Το χάραγμα της Νεκρόπολης

 

Στην Νεκρόπολη έχουν καθιερώσει Μασονικού τύπου δοκιμασίες για να μπει κάποιος στους ναούς ΖΔ (τους οποίους κάθε παράρτημα έχει). Πολύ συνοπτικά οι δοκιμασίες αυτές που καλείται να ξεπεράσει ο υποψήφιος ΖΔ είναι τέσσερις και ακολουθούν το μοντέλο συσχετισμού των δοκιμασιών αυτών με τα τέσσερα στοιχεία της φύσης (γη, νερό, αέρας και φωτιάς) ενώ αποτελούν την προεργασία για να ενταχτεί το μέλος ΖΔ στο επόμενο μυητικό στάδιο που είναι το τάγμα του Πύρινου Σπαθιού όπου πάλι οι δοκιμασίες είναι τέσσερεις (ακολουθώντας το γνωστό μοντέλο) αλλά κατά την τελευταία δοκιμασία -φωτιάς- του Τάγματος αυτού, σε μια εκδρομή στην φύση, διεξάγεται ένα τελετουργικό όπου ο υποψήφιος θα δεχθεί ως δοκιμασία που καλείται να ξεπεράσει, το χάραγμα στο μέτωπο με ένα πυρωμένο σπαθί. Ο JAL (ΧΑΛ) έχει προετοιμάσει για αυτό πολύ πριν, τα κατευθυνόμενα μέλη της ΝΑ με ένα άρθρο του που έχει διατάξει τους οδηγητές να διαβάσουν, κάποια στιγμή, στα κατευθυνόμενα μέλη και έχει τίτλο: “Μπορείτε να πάτε όπου θέλετε, να κάνετε ό,τι θέλετε, τώρα είστε χαραγμένοι”.

Οι « FORCES VIVAS », “Ζωντανές Δυνάμεις” είναι μια κεντρική δομή της Νέας Ακρόπολης , κρυμμένη από το κοινό, η οποία χρησιμοποιεί στολές, σύμβολα και αυταρχικά Ναζιστικά –φασιστικά δόγματα. Μέσα από όρκους υπακοής και βαθμιαία ψυχολογική πίεση, το κατευθυνόμενο μέλος τους παραδίδει τη θέληση και τις αποφάσεις του στους λατρευτικούς ηγέτες του, από τους οποίους λαμβάνει εντολές που επηρεάζουν ολόκληρη την ζωή του. (ESTRUCTURA ORGANIZATIVA DE NUEVA ACRÓPOLIS /“Tercer Círculo”: Las Fuerzas Vivas o FF.VV) https://redapoyo.victimasectas.com/nueva-acropolis/

Κάτι βασικό που αφορά τις ΖΔ και όπως είναι φυσικό δεν έχει καταγραφεί στα επίσημα έγγραφα τους είναι ότι αν κάποιο μέλος ΖΔ θέλει να φύγει από τις ΖΔ και την ΝΑ, τον πίεζαν με κάθε δυνατό τρόπο για να μην το κάνει και αν κάποιος φύγει χωρίς να διατηρήσει καλές σχέσεις με την ΝΑ, τότε γίνεται μια τελετή με τις φωτογραφίες και τα αντικείμενα του ατόμου ή και με τον πέλεκυ αν είναι πελεκυφόρος και καίγονταν, για να πέσει πάνω του η «Ακροπολίτικη κατάρα», που είναι μύθος σύμφωνα με τον οποίο όλοι οι λιποτάκτες της Νέας Ακρόπολης θα διώκονταν από τον Αιγύπτιο θεό Tutu- 'ενας θεός προστάτης που κρατά τους εχθρούς σε απόσταση και σχετιζόταν με την μαύρη μαγεία ενώ απεικονίζεται ως ένα λιοντάρι που περπατάει με κεφάλι ανθρώπου, μεγάλα φτερά και ένα φίδι για ουρά.

Αν κάποιος προσπαθήσει να τους αποδείξει πως όσα κάνουν είναι βλακείες, τότε γίνεται θανάσιμος εχθρός τους και θέλοντας να δικαιολογήσουν τα συναισθήματα τους και τις πράξεις τους, φτάνουν να υποστηρίξουν τα λόγια του παγκόσμιου αρχηγού τους: "ακόμα και το να σκοτώσει κανείς μπορεί να είναι μια πράξη αγάπης, σταματώντας τη δράση ενός αδελφού που έχει παρεκκλίνει, τουλάχιστον σ΄αυτόν τον κόσμο, και γλυτώνοντας πολλούς από περισσότερα βάσανα και οδύνες" ή το "είναι περισσότερο εγκληματίας αυτός που σκοτώνει ένα μερμήγκι χωρίς λόγο, από αυτόν που σκοτώνει άλλον άνθρωπο με ένα λόγο ή ιδανικό που να δικαιολογεί την πράξη του". Αποσπάσματα από το βιβλίο του Λιβράγκα Σπόροι φωτός, έκδοση του 1989.


Αναλυτικά όλο το σχέδιο, σύμφωνα με το απόρρητο Τελετουργικό Εγχειρίδιο που γράφτηκε από τον JAL μόνο για αρχηγούς Ζ.Δ :

"Οι ΖΔ είναι ο σπόρος των Μικρών Μυστηρίων. Έχουν μια λειτουργικότητα ταυτόχρονα μυστικιστική και πρακτική. Πρόκειται να γεννήσουν τον Νέο Άνθρωπο (της 6ης φυλής). Για να το κάνουν αυτό πρέπει να περάσουν τις δυσκολίες ενός μεσαίωνα και να κατορθώσουν να φτιάξουν ένα χιλιόχρονο πολιτισμό. Ο νέος άνθρωπος μεταξύ άλλων διαφορών σε σχέση με τον παλιό παρουσιάζει το ουσιαστικό χαρακτηριστικό της Μαγικής Αντίληψης.

Οι ΖΔ είναι η ενσάρκωση στον παρόντα ιστορικό χρόνο όλων των στοιχείων που αποτέλεσαν τα Μυστήρια όταν οι Θεοί αναγκάστηκαν να δώσουν στους ανθρώπους φόρμουλες ζωής και θα αποτελέσουν τα Μυστήρια όταν οι σημερινοί άνθρωποι θα τελειώσουμε την εξέλιξη μας. Σήμερα τα Μικρά Μυστήρια προσπαθούν ξανά να αναδυθούν σε ένα κόσμο που έχει πέσει στο σκοτάδι του υλισμού. Αποτελούνται από ανθρώπους καλής θέλησης που είναι διατεθειμένοι να τείνουν ξανά τη γέφυρα της Ίριδας για να ανανεωθεί η παλιά συμφωνία μεταξύ των ανθρώπων και των Θεών.

Η ύπαρξη των τριών σωμάτων των ΖΔ.

1. Ο Ναός του Σώματος Ασφάλειας ή Σώμα Σιγουριάς

Το έμβλημα του ναού όπως και το περιβραχιόνιο που φορούν στο αριστερό χέρι τα μέλη του τάγματος αυτού αποτελείται από ένα κεραυνό που πέφτει επάνω σε δύο ακανόνιστες λωρίδες σχήματος Μ που αντιπροσωπεύουν τα νερά της ύλης που είναι ο κόσμος. Ο κεραυνός αντιπροσωπεύει την βούληση (Will-Law). Η πτώση του κεραυνού επάνω στα νερά της ύλης δημιουργεί τον σχηματισμό του φιδιού. Αυτός το φίδι ταυτίζεται με το γράμμα S (Sturmabteilung, Assault Troops). Το χρώμα του ναού είναι κόκκινο και μαύρο. Είναι αφιερωμένος στον θεό Άρη ή στον Ρωμαϊκό Θεό Μαρς, και περιέχει εκτός από το κεντρικό λάβαρο με το έμβλημα του ναού, διακόσμηση με σπαθιά, τσεκούρια και όπλα. Το σύνθημα που πρέπει να υπάρχει γραμμένο σε κάποιο πανό μες στον ναό αυτό: "Ω, Μεγάλε Πατέρα, ποτέ μην με αφήσεις να πέσω στον πειρασμό να θέλω να ζήσω με οποιοδήποτε τιμή".

Οι τελετές γίνονται με συμμετοχή των μελών που ανήκουν στο σώμα αυτό, ντυμένα με τις στολές (μαύρου χρώματος) και το περιβραχιόνιο του Σώματος στο αριστερό μπράτσο και περιλαμβάνουν: χαιρετισμούς με το δεξί μπράτσο υψωμένο (ρωμαϊκός χαιρετισμός) και την επιφώνηση AVE! και λόγο -κήρυγμα του αρχηγού Σώματος Σιγουριάς κατά την διάρκεια όπου καίει κάποια φωτιά σε κάποιο τελετουργικό σκεύος ενώ τα μέλη του Σώματος βρίσκονται σε θέση στρατιωτικής προσοχής.

2. Ο Ναός των Γυναικών Ταξιαρχιών ή Γυναικείο Σώμα (Brigadas Femeninas)

Είναι αφιερωμένος στην Αφροδίτη, είναι βαμμένος μπλε και λευκό χρώμα. Το έμβλημα του ναού αυτού αποτελείται από είναι ένα πλοίο που ονομάζεται Barca de Isis. Το αστέρι με 5 άκρες είναι ο άνθρωπος, το σκάφος είναι ένα περιστέρι, το πανί έχει την εικόνα ενός σείστρου ή μιας κλήσης του πνεύματος. Σε κεντρικό σημείο του ναού αυτού υπάρχει το λάβαρο με το έμβλημα του σώματος αυτού. Κάτω και μπροστά από αυτό κάποια διακοσμητική κατασκευή που περιέχει νερό (μικρό σιντριβάνι) και κοχύλια καθώς και λευκά λουλούδια. Σε εμφανές σημείο πρέπει να υπάρχει και το ρητό: "Ω, Μεγάλη Μητέρα, ποτέ μην με αφήσεις να πέσω στον πειρασμό να θέλω να με αγαπηθώ με οποιοδήποτε τιμή".

Οι τελετές γίνονται με συμμετοχή των μελών που ανήκουν στο σώμα αυτό, ντυμένα με τις στολές (μπλε χρώματος) και το περιβραχιόνιο του Γυναικείου Σώματος στο αριστερό μπράτσο και περιλαμβάνουν: χαιρετισμούς με το δεξί μπράτσο υψωμένο (ρωμαϊκός χαιρετισμός) και την επιφώνηση AVE! και λόγο -κήρυγμα του αρχηγού Σώματος αυτού κατά την διάρκεια όπου καίει κάποια φωτιά σε κάποιο τελετουργικό σκεύος ενώ τα μέλη του βρίσκονται σε θέση στρατιωτικής προσοχής.

3. Ο Ναός των Ταξιαρχιών Εργασίας η Αντρικό Σώμα Εργασίας

Το έμβλημα του ναού αυτού αποτελείται από 4 ανθρώπινα χέρια σε σταυρό που συγκροτούν ένα γρανάζι. Τα χέρια υποτίθεται ότι είναι η προσωπική ενέργεια που δημιουργεί ένα χώρο εξουσίας για να αλλάξει τον κόσμο και που θα κυλήσει με τη δράση των χεριών ή τη δραστηριότητα του ατόμου (Το έμβλημα των Εργατικών Ταξιαρχιών είναι ακριβώς το έμβλημα των Ναζί Zahnenkranz που αντιπροσωπεύει την Υπηρεσία Εργασίας). Τα χρώματα του είναι πορτοκαλί επειδή θεωρείται "ηλιακό" και καφέ, χρώμα της γης. Ο ναός αυτός είναι αφιερωμένος στον Ήφαιστο, είναι βαμμένος πορτοκαλί και καφέ. Για διακόσμηση έχει εργαλεία. Το σύνθημα που είναι γραμμένο στον ναό των Εργατικών Ταξιαρχιών (Αντρικό Σώμα Εργασίας): "Ω, Ωρέε Πατέρα, ποτέ μην με αφήσεις να πέσω στον πειρασμό να θέλω να ξεκουραστώ με οποιοδήποτε τιμή".

Οι τελετές γίνονται με συμμετοχή των μελών που ανήκουν στο σώμα αυτό, ντυμένα με τις στολές (καφέ χρώματος) και το περιβραχιόνιο του Σώματος Εργασίας στο αριστερό μπράτσο και περιλαμβάνουν: χαιρετισμούς με το δεξί μπράτσο υψωμένο (ρωμαϊκός χαιρετισμός) και την επιφώνηση AVE! και λόγο -κήρυγμα του αρχηγού Σώματος αυτού κατά την διάρκεια όπου καίει κάποια φωτιά σε κάποιο τελετουργικό σκεύος ενώ τα μέλη του Σώματος βρίσκονται σε θέση στρατιωτικής προσοχής.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Κάθε παράρτημα οφείλει να διαθέτει για τους ναούς αυτούς κάποιο χώρο, μέσα στις εγκαταστάσεις του και κατά προτίμηση σε πάνω όροφο ο οποίος θα παραμένει μυστικός ακόμα και από τα μη κατευθυνόμενα μέλη, όπου είναι επίσης καλό να γίνονται και νυχτερινές βάρδιες φύλαξης. Στους ναούς αυτούς πρέπει τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα να γίνονται οι ανάλογες τελετές. Τα λάβαρα και τα "θυμιάματα" έχουν σαν σκοπό να κάνουν τον νέο ιδεαλιστή να πιστέψει ότι είναι δημιουργός ενός ένδοξου πεπρωμένου για την ανθρωπότητα.



Ρόλος και σκοπός των ΖΔ. Η ενσάρκωση των Μικρών Μυστηρίων περνάει μέσα από τέσσερις οδούς.

1. μορφική οδός. Διοχετεύεται μέσα από την υπηρεσία ( εργασία ) και αποτελείται από Ι χωρισμό σε ρόλους ( ανδρικούς – γυναικείους ) ΙΙ στολές – σύμβολα ΙΙΙ ναούς IV οργανωτικές δομές.

2. ψυχολογική οδός που διοχετεύεται μέσα από την αφοσίωση και αποτελείται από 1. δοκιμασίες 2. τελετές 3.αναζωογόνηση παλιών θεοτήτων κάτω από νέες μορφές. Αρχαίοι Θεοί που ¨ ίσως ¨ κοιμούνται από αιώνες θα αναστηθούν με νέες μορφές αλλά με την παλιά δύναμη τους για να ξαναγίνουν Μυστικιστικοί Κυβερνήτες μας. Σιγά – σιγά οι ιεροί χώροι θα φορτίζονται ξανά με την μαγική δύναμη της αφοσίωσης, αυτή τη δύναμη που μεταλλάζει, εξαγνίζει και ανυψώνει τον αστρικό ( συναισθηματικό ) μας κόσμο, για να μπορέσουμε μέσα από αυτόν να ξαναμπούμε σε επαφή με το θείο.

3. ιδεολογική οδός. Αποτελείται από έρευνα η οποία μας οδηγεί να καταλάβουμε 1. τον τριπλό ηλιακό Λόγο που βρίσκεται μέσα μας 2. τις τρεις ενέργειες που κυβερνούν το σύμπαν: Κουνταλίνι – Πράνα – Φοχάτ. 3. τα τρία κανάλια για την αντίληψη των ιδεών: Μάνας (ανώτερος νους) Μπούντι - Βούδι (διαισθητικός φορέας) Άτμα (βούληση).

4. μεταφυσική οδός εισόδου, που είναι ο δρόμος που αποκαλύπτει το ΕΙΝΑΙ των πραγμάτων και το ΕΝΑ στην πολλαπλότητα.

Αναλυτικότερα η 2. δεύτερη οδός (ψυχολογική οδός εισόδου)

Αυτή αποτελείται από το τελετουργικό στοιχείο και εμπεριέχει από δοκιμασίες μέχρι προσευχές και τελετές για να τελούνται στους ναούς των ΖΔ και στις συγκεντρώσεις. Στις τελετές ακολουθούνται τυπικά ειδικά και παραδοσιακά, αιώνια, κοσμικά, όπου συμμετέχουν σύμβολα, στολές, χαιρετισμοί, όρκοι, κραυγές, λάβαρα κλπ και που είναι παρμένα κυρίως από Ελληνο-αιγυπτιακές πηγές και στα πρότυπα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.

Για να μπει κάποιος στις ΖΔ περνάει από μια δοκιμαστική περίοδο τριών φάσεων που κρατάει γύρο στον ένα χρόνο. Για να έχει δικαίωμα να είναι κάποιος σε αυτές τις φάσεις θα πρέπει να είναι συνεπής ως προς τις τρεις υποχρεώσεις του μέλους.

Στη πρώτη φάση, που κρατά ένα μήνα, πληροφορείται από τον αρχηγό της δομής του τους σκοπούς των ΖΔ, τη χρήση στολών, λαβάρων, ιερών, τελετουργικών, στρατιωτικών κανονισμών και την ύπαρξη των τριών σωμάτων Ζ.Δ. Στο τέλος της πρώτης φάσης ο υποψήφιος αποφασίζει αν θα συνεχίσει στις Ζ.Δ.

Αν συνεχίσει, τότε περνάει στη δεύτερη φάση όπου ονομάζεται συνοδός και η οποία κρατάει ένα ή δύο μήνες και κατά την οποία δεν μπορεί να μπει ακόμα στους ναούς, αλλά μόνο στις στρατιωτικές συγκεντρώσεις του σώματος που διάλεξε.

Στη συνέχεια περνάει στη Τρίτη φάση αρχικά σαν ασπιδοφόρος κάποιου ιππότη ΖΔ (για τους άντρες) ή ντάμας Ζ.Δ. (για τις γυναίκες), από όπου θα διδαχθεί τις σχετικές λεπτομέρειες για την είσοδο του στον ναό. Ο υποψήφιος Ζ.Δ. θα μαθαίνει μόνο όσα αναλογούν κάθε φορά στο επίπεδο δοκιμασίας που βρίσκεται. Σε αυτή την φάση περνάει τέσσερις δοκιμασίες, Την αιθεροφυσική δοκιμασία, η οποία είναι το να προσφέρει κάτι τι υλικό που θα του ζητηθεί για το Σώμα. Την πρανική (ενεργειακή ) δοκιμασία που είναι το να φτιάξει κάτι ως δωρεά για τη Ν.Α. Την Αστρική (συναισθηματική) δοκιμασία, που αποτελείτε από το να προσφέρει στους συντρόφους του κάτι συναισθηματικό π.χ μια απαγγελία, ένα σκετς ή κάτι άλλο παρόμοιο. Τέλος η Νοητική δοκιμασία που είναι το να γράψει μια εργασία πάνω στις ιδιαιτερότητες του σώματος που έχει διαλέξει. Ταυτόχρονα, ο υποψήφιος πρέπει να ετοιμάσει όλα τα στοιχεία της στολής του και το περιβραχιόνιο του. Μετά την επιτυχία στις δοκιμασίες αυτές υπάρχει η τελετή εισόδου στο ναό. Του δένουν τα μάτια και αφού του δώσουν να κρατάει μια αλυσίδα τον τραβούν σε διάφορους χώρους ώστε να χάσει τον προσανατολισμό του. Συγχρόνως υπάρχει υποβλητική μουσική και τον βρέχουν, τον χτυπούνε, τον εμποδίζουν, τον περνούν από φωτιά, μέχρι που να φτάσει στην είσοδο του ναού του. Εκεί λύνει τα μάτια και μπαίνει στον ναό, όπου κάτω από επιβλητική μουσική αντικρίζει σύμβολα, λάβαρα, αναπαραστάσεις θεών και τους συντρόφους του που τους χαιρετά με το μπράτσο ψηλά.

Ύστερα από ένα μήνα, μέχρι να υποσχεθεί σαν μέλος του Σώματος και που τότε θα λέγεται ιππότης (αν είναι άνδρας) και Ντάμα (αν είναι γυναίκα), περνάει μια περίοδο μοναξιάς κάνοντας ετοιμασίες, διαλογισμούς και καθαρμούς για την ημέρα της υπόσχεσης σε επίσημη τελετουργία.

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ

Μονάχα μετά την τελετουργική υπόσχεση, που γίνεται σε ειδική τελετή μπροστά σε όλο το Σώμα της χώρας (επίσημη αναγνώριση του κουταβιού μπροστά στην αγέλη), θα αποτελεί κανείς πραγματικό μέλος της αδελφότητας των ΖΔ. Ο όρκος δίνεται μετά από εξετάσεις που ονομάζονται 1.φυσικής παρουσίας (αιθέρα-φυσικές), 2.αντίσταση (πρανικές), 3.συναισθήματα (αστρικά) και 4.διανοητικές (καμα-μανας), καθώς και πέρασμα του μαθήματος δοκιμαστικών δυνάμεων όπου οι ιδέες του καθήκοντος και της απόλυτης υπακοής, πραγματοποιείται μέσα από μια τελετή όπου γίνεται όρκος. Ο όρκος γίνεται σε μια σκοτεινή τελετή με αναμμένη φωτιά και τα λάβαρα των 3 κλάδων των Ζωντανών Δυνάμεων, παρουσία των ηγετών τους και της Εθνικής Διοίκησης. Μετά τον όρκο, ο Εθνικός Αρχηγός περνάει το περιβραχιόνιο του νέου μέλους ΖΔ, που έχει κεντημένο επάνω το σύμβολο του σώματος ΖΔ που ανήκει, μέσα από τη φωτιά τρεις φορές σχηματίζοντας με απότομες κινήσεις ένα νοητικό σχήμα πεντάλφας, σε κάθε πέρασμα. Θεωρείται ότι αυτό σημαίνει ιεροποίηση του περιβραχιόνιου και αποτελεί ένα προσωπικό φυλαχτό που φέρει το πνευματικό αποτύπωμα του φορέα του.

Η τελετή αρχίζει έξω από τον ναό του Σώματος με ερωτήσεις που κάνει ένα παλιό μέλος στον υποψήφιο. Αφού απαντήσει, ο υποψήφιος ντυμένος πλέον με τη στολή του, την οποία επαγρύπνησε συμβολικά λίγη ώρα πριν την τελετή, θα μπει στην αίθουσα του ναού όπου μπροστά στο λάβαρο και τα άλλα τελετουργικά στοιχεία, μπροστά στους αρχηγούς του και τα μέλη του σώματος, θα δώσει την υπόσχεση. Σε αυτή υπόσχεται πως όσο είναι μέλος του σώματος θα εκτελεί σωστά όλα όσα αντιστοιχούν στο σώμα. Η υπόσχεση που θα δώσει ένα υποψήφιο μέλος του (ΑΣΕ), (ΓΣ) ή (ΣΣ) είναι η παρακάτω: “Mπρος στο σύμβολο του (ηλιακού τροχού με τα τέσσερα μπράτσα), (Το σύμβολο του αστεριού και του σκάφους που ταξιδεύει στον οίστρο του πνεύματος), (το σύμβολο του κεραυνού που πέφτει στα νερά της ύλης για να ξυπνήσει το φίδι), την ιερή φωτιά, την ψυχή μου και των συντρόφων μου στο ψάξιμο της αλήθειας, εγώ γνωστός τώρα σαν (ονοματεπώνυμο) υπόσχομαι σαν (ιππότης) ή (ντάμα) του (ΑΣΕ), (ΓΣ) ή (ΣΣ). Μπρος στον αρχηγό μου και το λάβαρό μου, χαιρετώ (με το μπράτσο ψηλά) ΑVE!"

Τα μέλη των ΖΔ εκτός από τις εβδομαδιαίες τελετές που υπόσχονται να κάνουν στους θεούς που είναι αφιερωμένοι, υπόσχονται να κάνουν επίσης τελετές επετείων και εποχών και ακροπολιτανικά μνημόσυνα για τους νεκρούς ηγέτες της ΝΑ. Ένα μέλος των ΖΔ εκτός της εβδομαδιαίας συγκέντρωσης που έχει με τα άλλα μέλη του σώματος και στην οποία εκτός από το τελετουργικό μέρος υπάρχει και το οργανωτικό σε σχέση με τον καταμερισμό των εργασιών που θα γίνουν στις επόμενες 7 ημέρες και τον καθορισμό των δύο τουλάχιστον βαρδιών υπηρεσίας για το κάθε μέλος καθώς επίσης και το τμήμα μαθητείας κατά το οποίο διδάσκονται δημόσιες σχέσεις, κατασκευές, πυρόσβεση, πολεμικές τέχνες και άλλα.

ΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΙΝΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ

Από τη στιγμή που κάποιος είναι μέλος στις ΖΔ και ταυτόχρονα Γραμματέας, έχει το δικαίωμα να προσπαθήσει να μπει σε ένα επίλεκτο πυρήνα των ΖΔ τον αποκαλούμενο Τάγμα του Πύρινου Σπαθιού (ΠΣ). Για να γίνει μέλος αυτού του τάγματος ο υποψήφιος πρέπει αφού μπει στη διαδικασία των Σκαλοπατιών κατά την οποία κάθε 15 ημέρες στέλνει αναφορά στον Εθνικό Αρχηγό του για όλα όσα αφορούν την προσωπική του ζωή, θα πρέπει να περάσει τέσσερις δοκιμασίες σε σχέση με τα στοιχεία γη, νερό, αέρας, φωτιά και τα οποία αντιστοιχούν στην ύλη, την ενέργεια, τα συναισθήματα και τη νόηση. Οι δοκιμασίες έχουν μαγικό-συμβολικό χαρακτήρα και επιτρέπουν να δοκιμάσει ο υποψήφιος μια μυθική εμπειρία, καθώς και να δοκιμαστεί ο ίδιος ψυχολογικά.

ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΠΥΡΙΝΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ (Όλες οι δοκιμασίες τελούνται στη φύση.)

Πρώτη είναι η δοκιμασία της γης. Ο υποψήφιος, στη δοκιμασία της γης, διασχίζει ένα δάσος μέσα στη νύχτα κρατώντας ένα αναμμένο δαδί , το οποίο έφτιαξε μόνος του. Αφού διασχίσει το δάσος βρίσκει ένα δρόμο που θα τον οδηγήσει σε ένα ιερό χώρο όπου τον περιμένει μια μικρή φωτιά και ο αρχηγός του, τον οποίο θα χαιρετήσει τελετουργικά. Σε όλη τη διαδρομή, θα του βάζουν εμπόδια και θα του επιτίθενται ώστε να τον κάνουν να βγάλει από μέσα του όλη την δύναμή του και να δημιουργήσει τις δικές του ηρωικέ αναμνήσεις που θα τον τρέφουν και θα τον συντροφεύουν στο μέλλον.

Δεύτερη είναι η δοκιμασία νερού. Σε αυτή ο υποψήφιος διασχίζει, μέσα στη νύχτα, κολυμπώντας ντυμένος με τη στολή εκστρατείας του, κάποια υδάτινη έκταση. Αφού φτάσει στο άλλο σημείο θα μαζέψει ένα ιερό σύμβολο που θα βρει εκεί και ύστερα θα επιστρέψει κολυμπώντας για να δείξει το σήμα της νίκης του στον Εθνικό Αρχηγό του. Σε όλη τη διαδρομή οι παλαιότεροι του δημιουργούν προβλήματα έτσι ώστε να χρειαστεί να ξεπεράσει τις ψυχικές και σωματικές αντοχές του για να μη πνιγεί.

Τρίτη είναι η δοκιμασία του αέρα. Ο υποψήφιος θα πρέπει να ανέβει ,με δεμένα μάτια, και να κατέβει μια δύσκολη πλαγιά, πηδώντας ή και περνώντας ανάμεσα από βράχια, τάφρους, και γέφυρες από κορμούς δένδρων. Αφού φτάσει σε ένα σημείο θα πάρει ένα ιερό σύμβολο και θα επιστρέψει από τον ίδιο δρόμο στον Εθνικό Αρχηγό του, ο οποίος θα του ζητήσει να πηδήξει στο κενό, ενώ από κάτω του κάποιοι είναι έτοιμοι να τον πιάσουν.

Τέταρτη είναι η δοκιμασία της φωτιάς. Αυτή αποτελείται από δύο φάσεις. Κατά την πρώτη φάση ο υποψήφιος θα μαζέψει ξύλα και όταν θα δοθεί το σύνθημα θα ανάψει τη δική του φωτιά από την οποία θα μεταφέρει φωτιά σε μια κεντρική εστία. Κάποια στιγμή ο αρχηγός δίνει το σύνθημα και οι παλαιότεροι προσπαθούν να σβήσουν την κεντρική εστία. Γίνεται συμπλοκή και αν σβήσει η φωτιά μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που έχει ορίσει ο αρχηγός, επαναλαμβάνεται το ίδιο άλλες δυο φορές. Η επιτυχημένη έκβαση της δοκιμασίας αυτής αναγνωρίζεται με ένα τελετουργικό που αποτελεί ταυτόχρονα την δεύτερη φάση της δοκιμασίας αυτής κατά την οποία ο υποψήφιος θα δεχθεί ως τελική δοκιμασία που καλείται να ξεπεράσει, το χάραγμα στο μέτωπο με ένα πυρωμένο σπαθί.”

Κάτι βασικό που αφορά τις ΖΔ και όπως είναι φυσικό δεν έχει καταγραφεί στα επίσημα έγγραφα τους είναι ότι αν κάποιο μέλος ΖΔ θέλει να φύγει από τις ΖΔ και την ΝΑ, τον πίεζαν με κάθε δυνατό τρόπο για να μην το κάνει και αν κάποιος φύγει χωρίς να διατηρήσει καλές σχέσεις με την ΝΑ, τότε γίνεται μια τελετή με τις φωτογραφίες και τα αντικείμενα του ατόμου ή και με τον πέλεκυ αν είναι πελεκυφόρος και καίγονταν, για να πέσει πάνω του η «Ακροπολίτικη κατάρα», που είναι μύθος σύμφωνα με τον οποίο όλοι οι λιποτάκτες της Νέας Ακρόπολης θα διώκονταν από τον Αιγύπτιο θεό Tutu- 'ενας θεός προστάτης που κρατά τους εχθρούς σε απόσταση και σχετιζόταν με την μαύρη μαγεία ενώ απεικονίζεται ως ένα λιοντάρι που περπατάει με κεφάλι ανθρώπου, μεγάλα φτερά και ένα φίδι για ουρά.

Ο Συμβολισμός της δοκιμασίας φωτιάς του Τάγματος του Πύρινου Σπαθιού

Από θρησκευτική άποψη: 
Σύμφωνα με άρθρο προερχόμενο από την δικιά τους ιστοσελίδα με ημερομηνία δημοσίευσης. 31Μαΐου 2018 με τίτλο ο Συμβολισμός του Σπαθιού: 'Το σύμβολο με την παραδοσιακή του έννοια αποτελεί την κρυσταλλοποιημένη μορφή μίας ανώτερης ιδέας. Ένα σύμβολο λοιπόν είναι μία γέφυρα ή ένας αγγελιοφόρος μεταξύ της αντίληψης μας και της ιδέας που αυτό φέρει μέσα του και πολλές φορές μας βοηθάει να αντιληφθούμε πολύ περισσότερα πράγματα για αυτήν την ιδέα από οποιαδήποτε άλλη περιγραφή". https://mail.nea-acropoli-athens.gr/arthra/ikseres-oti/811-o-simvolismos-tou-spathiou  
Με βάση την δικιά τους τοποθέτηση, η φύση του χαράγματος στη δοκιμασία φωτιάς του Τάγματος του Πύρινου Σπαθιού, είναι μεν φαινομενικά αβλαβή (αφού μετά από λίγες μέρες δεν υπάρχει εξωτερικό σημάδι) στον «μυημένο» - όμως με την απόκρυφη "τελετουργική μύηση" που πραγματοποιούν στην ΝΑ, εύκολα προκύπτει η κρυσταλλοποιημένη μορφή της ιδέας του χαράγματος του Αντίχριστου που περιγράφεται στην Αποκάλυψη του Ιωάννη.  Συμβολικά είναι μία γέφυρα ή ένας αγγελιοφόρος μεταξύ αυτών που τα ονόματα τους δεν είναι γραμμένα στο Βιβλίο της Ζωής. Το χάραγμα στο μέτωπο σημαίνει ότι το μέλος της ΝΑ προσυπογράφει το εωσφορικό σύστημα στο οποίο  "μυείται" και μετατρέπεται σε πιόνι του που δεν μπορεί να κάνει τίποτα χωρίς τις εντολές του.
Από ψυχολογική άποψη: 
 Η Νέα Ακρόπολη είναι ένα σύστημα κυριαρχίας και αποξένωσης στο οποίο οι οπαδοί της εισάγονται στη ψευδαίσθηση μιας τάχα μαγικής σκέψης όπου αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους ως καλύτερους ανθρώπους που έρχονται σε επαφή με αλήθειες που τους μετατρέπεται σε καθημερνους "ήρωες" πρόθυμους να υπηρετήσουν την οργάνωση ως αυτοσκοπό. Πιστεύουν ότι ο δρόμος που ακολουθούν είναι μια πνευματική οδός και βάση αυτής εξηγούν τις καθημερινές τους εμπειρίες. Βιώνουν μια τάχα συμβολική μεταμόρφωση που τους προβάλλει σε μια τάχα μαγική φαντασία στην οποία αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως "μαθητές μεγάλων οδηγών"  όπου η ταυτότητά του κατευθυνόμενου μέλους ως μαθητή, βασίζεται στη σιωπή, την ακρόαση, την υπακοή, τη μείωση του ύπνου, την κακή διατροφή, την αναφορά  προς τον Εθνικό Αρχηγό για την προσωπική του ζωή, την ομοιομορφία στην εμφάνιση και την παραίτηση από τον κόσμο. Στους οικογενειακούς κύκλους στους οποίους ανήκουν οι οπαδοί, οι αλλαγές γίνονται αντιληπτές με αλλαγές στη συναισθηματικότητα, μικρότερο χρόνο σχέσης, αόριστη συμπεριφορά και αλλαγή ομιλίας. Το κατευθυνόμενο μέλος μέσα σε μια τοξική "ακροπολιτανική" σχέση,  απομονώνεται από το περιβάλλον του  και εισάγεται στο περιβάλλον της οργάνωσης όπου εξαναγκάζεται να δώσει δικαιώματα και να πάρει στερήσεις, χάνει την αντίληψη για τον βιωματικό του χρόνο και την ικανότητά "να σταθεί στα πόδια του" χωρίς την καθοδήγηση της οργάνωσης, στερείται του δικαιώματος να ασκεί κριτική,  χωρίς να συνειδητοποιεί την συναισθηματική κακοποίηση και την οικονομική  εκμετάλλευση.  Μπορεί να περάσουν πολλά χρόνια, που το κατευθυνόμενο μέλος δεν αντιλαμβάνεται τον συγκεκριμένο αριθμό, γιατί έχει χαθεί στο παραμύθιασμα που έχει υποστεί και στη θάλασσα των δραστηριοτήτων της οργάνωσης. Οι άνθρωποι που έχουν περάσει από αυτήν τη διαδικασία χρειάζονται ψυχολογική συμβουλευτική, αφού έχουν βιώσει την καταστροφή της ελευθερίας, της ταυτότητάς τους και της ικανότητας σκέψης.
 Η Νέα Ακρόπολη εκμεταλλεύεται το δικαίωμα που παρέχει η δημοκρατική κοινωνία μας, στην ελευθερία των λατρειών και των οργανώσεων για να κρύβει την ύπουλη πραγματικότητα της.
 Εξαπατά τους ανθρώπους προσελκύοντας τους μέσω ενός  ανθρωπιστικού προσωπείου, που παρουσιάζει στην κοινωνία. Όμως όταν προχωρήσει κάποιος στις δομές της θα βρεθεί μπροστά σε μια διαφορετική πραγματικότητα όπου η ιεραρχική δομή της δεν σέβεται την ελευθερία της προσωπικής απόφασης. Αφού τα μέλη της  έχουν υποβληθεί σε κατήχηση μπλέκονται στα πλοκάμια της και τότε εμφανίζονται οι Ζωντανές Δυνάμεις.  Αν προσπαθήσει το μέλος να φύγει, ενδέχεται να  υποστεί πίεση μέχρι και παρενόχληση, υπήρξαν τέτοιες καταγγελίες σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές. Οι απειλές τους εστιάζονται στο να μην δημοσιοποιήσει κάποιος τα ¨ακροπολιτανικά μυστικά" τους.

Σχετικός είναι ο ορισμός του εμπειρογνώμονα André Dénaux ισχύει για τη Νέα Ακρόπολη: «Μια καταστροφική αίρεση, ψευδο-θρησκευτική, ψευδο-φιλοσοφική και ψευδο-πολιτιστική οργάνωση, με πυραμιδική δομή και ολοκληρωτική ιδεολογία, που επιδιώκει την προσέλκυση οπαδών για να τους εκμεταλλευτούν, μέσω ψεύτικων υποσχέσεων και τεχνικών ψυχολογικού εξαναγκασμού, πάντα προς το συμφέρον του πυραμιδικού συστήματος εξουσίας της και το κέρδος των ηγετών τους».

 ΤΑ «MASTERS» ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ 

Η Theosophical Society (την οποία ακολουθεί η Νέα Ακρόπολη) έχει ως πυλώνα τους «Δάσκαλους» (Ascended Masters), που είναι οι ανώτεροι ηγέτες και παρουσιάζονται ως πνευματικοί καθοδηγητές αυτού που αποκαλούν ιεραρχική αλυσίδα, που προέρχεται από την υποτιθέμενη "Αδελφότητα" της Μπλαβάτσκυ. Τα μέλη της Μεγάλης Λευκής Αδελφότητας  ή Αναληφθέντες Διδάσκαλοι ταξινομούνται μέσα σε μια δομημένη πυραμίδική ιεραρχία στην οποία βασίζονται οι δύο αυτές οργανώσεις για να δικαιολογήσουν την πυραμιδική δομή τους. Ισχυρίζονται ότι ο εκάστοτε αρχηγός της Theosophical Society και της Νέας Ακρόπολης είναι ο σύνδεσμος στη Γη με αυτά τα υπερφυσικά όντα και έχει επαφή με αυτούς τους δασκάλους.  Η αλυσίδα συνεχίζεται με τους «μαθητές» του ιδρυτή, οι οποίοι με τη σειρά τους είναι και αυτοί «Δάσκαλοι» σε άλλους, και ούτω καθεξής. Με τον τρόπο αυτό φτάνουν τα μηνύματα της Μεγάλης Λευκής Αδελφότητας μέχρι και στο τελευταίο μέλος Theosophical Society και της Νέας Ακρόπολης.[17]

. Ο κύριος «Master» είναι ο ιδρυτής Jorge Angel Livraga Rizzi †, ο οποίος είχε «Direct Disciples» άμεσους μαθητές: Delia Steinberg Guzmán, η οποία μετά τον θάνατο του έγινε World Command και τον Fernando Schwartz.

 Η ΑΛΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΛΕΥΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ 

Η Μεγάλη Λευκή Αδελφότητα (απαντάται στα ελληνικά και ως Λευκή Αδελφότητα), σχετίζεται με συστήματα πεποιθήσεων της Νέας Εποχής, λέγεται ότι είναι υπερφυσικά όντα με μεγάλη δύναμη τα οποία μετάδωσαν πνευματικά διδάγματα μέσω επιλεγμένων ανθρώπων[1]. Τα μέλη της Αδελφότητας μπορεί να είναι γνωστά ως Διδάσκαλοι της Αρχαίας Σοφίας ή Αναληφθέντες Διδάσκαλοι της Σοφίας (Ascended Masters)[1]. Το πρώτο άτομο που μίλησε για την λευκής αδελφότητα στη Δύση ήταν ο Karl von Eckartshausen, τον ακολούθησες η Έλενα Μπλαβάτσκυ η οποία μέσω της Theossoficul Socityπου δημιούργησε,  συνετέλεσε στην ευρεία διάδοση της ύπαρξης της Λευκής Αδελφότητας με συνέπεια μετά από αυτήν πολλά άτομα να ισχυριστούν ότι δέχτηκαν μηνύματα από την λευκή αδελφότητα. Γνωστά άτομα που δήλωσαν γνώστες του θέματος είναι  μεταξύ άλλων οι:  Άλιστερ ΚρόουλιΆλις ΜπέιλιΓκάι ΜπάλαρντΤζεραλντίν ΙνοσέντεΕλίζαμπεθ Κλερ Πρόφετ και Μπέντζαμιν Κρεμ[1]

Στο ευρύτερο πλαίσιο του εσωτερισμού και του αποκρυφισμού, ο όρος Μεγάλη Λευκή Αδελφότητα  υποδηλώνει  ομάδα πεφωτισμένων ατόμων, γήινων /ή εκτός της γήινης σφαίρας, τα οποία μεταδίδουν γνώση και σοφία σε επιλεγμένους μυημένους, προς όφελος της πνευματικής εξέλιξης του ανθρώπινου γένους.

Το κίνημα αυτό, της πίστης στην Λευκή Αδελφότητα, παρουσιάζεται ως ανοιχτό ιδεολογικά αφού δέχεται μόνο αυτούς που ακολουθούν θεούς που δέχονται την ύπαρξη και άλλων θεών. Στο  στρατόπεδο αυτό αυτοαποκαλούνται "νέα κουλτούρα της νέας εποχής" και απορρίπτουν την δυνατότητα προσωπικής σχέσης με τον Θεό. Κηρύττουν την κατευθυντήρια γραμμή που ορίζουν στον άνθρωπο οι πιο κοντινοί εξελικτικά σύνδεσμοι του με το ανώτερο και αυτοί σχετίζονται με την Λευκή Αδελφότητα. Η νέα αυτή θρησκεία έχει γεννηθεί στους κόλπους των πυκνότερων σκιών, δημιουργήματα σκοτεινών κέντρων εξουσίας, είναι άνθρωποι μιας νοοτροπίας που γνωρίζονται χωρίς ποτέ να έχουν ιδωθεί, καταλαβαίνονται χωρίς επεξηγήσεις, πειθαρχούν στους ανωτέρους τους χωρίς να κρίνουν, συνεργάζονται χωρίς να είναι φίλοι. Υιοθετούν δογματικά τον μυστικισμό, τις δοκιμασίες των τεκτόνων και τις παγανιστικές τελετές. Κατηγορούν τον Χριστιανισμό ότι επιδιώκει την μοναδική αυθεντική πιστοποίηση του Θεού αλλά στην πραγματικότητα οι ίδιοι δημιουργούν ένα κλειστό φονταμενταλιστικό δόγμα που δεν μπορεί να συνυπάρξει με άλλα συστήματα πεποιθήσεων, καθώς οι ηγέτες τους απορρίπτουν τη διαφορετικότητα και απαιτούν να έχουν τα χέρια τους ελεύθερα για να επιβάλλουν το τέλειο σύστημά τους. Γι` αυτούς, ο κόσμος όπως είναι πρέπει να ισοπεδωθεί, ώστε να ανοίξει ο δρόμος για το ανόθευτο επινόημά τους. Έτσι λοιπόν θα τους δείτε να προετοιμάζουν το έδαφος μιλώντας για ένα νέο μεσαίωνα, για τους κύκλους της ιστορίας, για καταστροφές από την μεταπτωτική κίνηση του άξονα της γης, για κατακλυσμούς, για πυρκαγιές και τόσα άλλα καταστροφικά φαινόμενα και αυτό γιατί το μόνο που έχουν στο μυαλό και τις καρδιές τους είναι η λαχτάρα για μια νέα εποχή, η οποία μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω κάποιου τέτοιου είδους καταστροφής. Τέτοιες λογικές είναι που δίνουν τις δικαιολογίες για να προετοιμαστούν οι οπαδοί τους για την αναπόφευκτη βία που θα επακολουθήσει και δίνουν άλλοθι στην συνείδηση τους για την αναγκαιότητα να προσεύχονται στον θεό του πολέμου. Η πίστη στην Λευκή Αδελφότητα μετατρέπεται σε πολεμική θρησκεία και φυλετική ιδεολογία που απαιτεί να αφανίσει ολόκληρους λαούς και πολιτισμούς προκειμένου να εκπληρωθούν τα εξαγνισμένα οράματά τους για τον κόσμο. Αρχικά  παρουσιάζονται με όποιο απαλό προσωπείο κρίνουν πως θα βρουν ανταπόκριση από τον πολύ κόσμο αλλά τελικά καταλήγουν στη βία.

Έχουν δημοσιευθεί σε βιβλία και στο διαδίκτυο κάποιες απόψεις σύμφωνα με τις οποίες η  Μεγάλη Λευκή Αδελφότητα, για την οποία και οι γέροντες του Αγίου Όρους έχουν γνώση, είναι ουσιαστικά ένα 12μελες συμβούλιο το οποίο αποτελείται από Νεφελίμ και άλλους δαίμονες της αρχαιότητας οι οποίοι είναι ο Aζαζέλ, ο Αζαζελον, ο Αζαραντελ και ο Αζαελ. Στους τέσσερις αυτούς δαίμονες-αγγέλους, θα δοθεί η εξουσία να κάνουν μεγάλες καταστροφές πάνω στην γη στα έσχατα χρόνια.[2]

Η Λευκή Αδελφότητα, δημιουργήθηκε από τους 36 (τρία εξάρια) εκ των 72 βασιλέων των Νεφελίμ, συνεργεία των δαιμόνων. Οι Νεφελίμ ήταν μια πανάρχαια φυλή και το όνομά τους στα εβραϊκά σημαίνει «έκπτωτοι». Διακρίνονταν για την δύναμη, την αμαρτωλότητά τους, τις επιδόσεις τους στην μαύρη μαγεία, καθώς και το μίσος τους για καθετί το ανθρώπινο. Εικάζεται ότι προήλθαν από έκπτωτους αγγέλους, οι οποίοι επιτίθονταν στους ανθρώπους, παρασέρνοντας γυναίκες στην μαγεία, αποφέροντας υβριδικούς απογόνους. Για πολλούς ερευνητές δεν θεωρούνται γήινα όντα, αφού μπορούν και κινούνται σε αόρατη μορφή (δαιμονική κατάσταση), λαμβάνοντας ακόμα και ανθρώπινη μορφή, γνωρίζοντας και επηρεάζοντας πολλές καταστάσεις του πλανήτη, ελέγχοντας σε άλλες περιπτώσεις τη δράση και τις αποφάσεις των ανθρώπων, ακόμα και των κυβερνώντων! Το Λευκό αδελφάτο έχει δική του «θρησκεία», μέσα από την οποία δημιουργεί άλλες θρησκείες πλάνης και παραθρησκευτικές οργανώσεις ανά τον κόσμο, μπερδεύοντας τους ανθρώπους και απομακρύνοντάς τους από τον αληθινό Θεό, στοχεύοντας στο να πληγεί κυρίως ο Χριστιανισμός και η διοίκηση της ανθρωπότητας, οδηγώντας την σε συνεχείς συρράξεις και πολέμους,[3]

Το σίγουρο είναι ότι ακόμα και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των ίδιων των "μυημένων" που πιστεύουν σε αυτήν η  "λευκή αδελφότητα" ευθύνεται για τον β` παγκόσμιο πόλεμο!

Αποδεικτικό στοιχείο κρυφών διδασκαλιών της ΝΑ, από ανταλλαγή μηνυμάτων συνομιλίας του δημιουργού της σελίδας αυτής με την ιδρύτρια του παραρτήματος της ΝΑ στην Θεσσαλονίκη. Ανταλλαγή μηνυμάτων συνομιλίας του δημιουργού της σελίδας αυτής με την ιδρύτρια του παραρτήματος της ΝΑ στην Θεσσαλονίκη από τα οποία αποδεικνύεται κάτι που κρύβουν στα απλά μέλη, δηλαδή την θρησκευτική πίστη τους στην λευκή αδελφότητα. Στην ΝΑ με τις ύπουλες τεχνικές τους που κρατούν μυστικά τα πιστεύω τους, πράττουν έγκλημα πολύ βαρύτερο ποινικά και ηθικά από την δημοσιοποίηση των μηνυμάτων αυτών. Το πρόβλημα με τις κρυφές διδασκαλίες τους είναι ότι επίσημα αρνούνται ότι τις διδάσκουν.
Η φωτογραφία αυτή είναι από δικιά τους ιστοσελίδα https://www.nueva-acropolis.es/gl/actividades/event/856-ciclo-de-filosofia-y-arte-con-motivo-del-dia-mundial-de-la-filosofia-en-nueva-acropolis-granada-pactar-con-el-diablo



Αγία Γραφή, Καινή Διαθήκη

ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ 9

Μαρκ. 9,44 ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶν οὐ τελευτᾷ καὶ τὸ πῦρ οὐ σβέννυται.

44 Εκεί το σκουλήκι που θα τους τρώει δεν πεθαίνει και η φωτιά δε σβήνει

«Οι Πύλες της Κολάσεως»

Πρόκειται για έναν γιγάντιο κρατήρα που βρίσκεται στην έρημο Καρακούμ, στο Τουρκμενιστάν, κοντά στην Κασπία Θάλασσα. Δημιουργήθηκε σύμφωνα με γεωλόγους που μελετούσαν την περιοχή πριν από περίπου 50 χρόνια. Το φαινόμενο είναι εντυπωσιακό με τον κρατήρα και τις φλόγες να είναι ορατά σε μια ακτίνα αρκετών χιλιομέτρων από το χωριό Νταρβάζα στο οποίο βρίσκεται. Παρόλο που παλιότερα λέγεται πως είχε δοθεί εντολή να σφραγιστεί ο κρατήρας αυτό δεν έγινε ποτέ, ενώ δεν είναι γνωστό αν πράγματι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να προκληθεί για παράδειγμα κάποια έκρηξη. Επιπλέον η θερμική ενέργεια που παράγει ο κρατήρας δεν εκμεταλλεύεται από το κράτος με κάποιο τρόπο.

Η εικόνα στο σημείο κόβει την ανάσα ενώ οι πύρινες φλόγες και το γεγονός ότι βρίσκεται υπόγεια έδωσαν αυτό το όνομα στον κρατήρα. Μάλιστα ο πρώτος άνθρωπος που κατέβητε για εξερεύνηση στον κρατήρα είναι Έλληνας, ο Γιώργος Κουρούνης ο οποίος μπήκε μέσα στον κρατήρα, με ειδικό εξοπλισμό βέβαια για να τον φωτογραφίσει. Το επεισόδιο προβλήθηκε τον Ιούλιο του 2014 από το National Geographic.

Ο ίδιος είχε μιλήσει για το μοναδικό παγκοσμίως αυτό φαινόμενο και πόσο τον ενδιέφερε ανέκαθεν να το εξερευνήσει. Η προετοιμασία ήταν μεγάλη αλλά άξιζε τον κόπο καθώς όπως είχε δηλώσει ήταν σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Ο διάσημος και εντυπωσιακός κρατήρας αποτελεί πόλο έλξης χιλιάδων τουριστών κάθε χρόνο. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν επισκεφτεί τις «Πύλες της Κολάσεως» πάνω από 50.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο που δεν μπορούν να πιστέψουν αυτό που βλέπουν.

📷

Στην καρδιά της ερήμου Karakum του Τουρκμενιστάν, υπάρχει ο κρατήρας Darvaza ή όπως είναι διεθνώς γνωστός, “Η Πύλη της Κολάσεως”. Πρόκειται για ένα κρατήρα με διάμετρο 70 μέτρα και βάθος 20 μέτρα, ο οποίος “φτύνει” φωτιά και δε σταματά να καίει εδώ και 50 χρόνια. Πώς δημιουργήθηκε όμως αυτό το παράξενο φαινόμενο;

📷

Όλα ξεκίνησαν στην τότε Σοβιετική Ένωση του 1971 και τη γεώτρηση που ξεκίνησαν για αναζήτηση πετρελαίου στην έρημο. Μόνο που αντί για θύλακα πετρελαίου, το τρυπάνι χτύπησε ένα θύλακα φυσικού αερίου. Το έδαφος κάτω από τις εγκαταστάσεις της γεώτρησης κατέρρευσε και δημιούργησε τον κρατήρα που ξέρουμε σήμερα. Το φυσικό αέριο όμως που απελευθερωνόταν αποτελούταν κυρίως από μεθάνιο, το οποίο έχει την ιδιότητα να δεσμεύει το διαθέσιμο οξυγόνο στον αέρα. Φοβούμενοι για την ασφάλεια των τοπικών κοινοτήτων και της πανίδας, αφού βρέθηκαν μερικά ζώα νεκρά στην έρημο, οι Σοβιετικοί αποφάσισαν να αναφλέξουν τα αποθέματα φυσικού αερίου και οι επιστήμονες υπολόγισαν πως σε μερικές εβδομάδες θα είχαν καεί, επιτρέποντας στην ποιότητα του αέρα να επιστρέψει σε κανονικά επίπεδα.

📷

Λόγω της μυστικής φύσης τέτοιων πληροφοριών στη Σοβιετική Ρωσία, ειδικότερα σε περιπτώσεις λαθών, υπάρχουν και άλλοι ισχυρισμοί ως προς τη δημιουργία του Darvaza. Δυστυχώς δεν υπάρχει έγγραφη καταγραφή του περιστατικού. Γεωλόγοι του Τουρκμενιστάν ισχυρίζονται πως η κατάρρευση έγινε το 1960 και επί χρόνια ο κρατήρας εκτόξευε φυσικό αέριο και λάσπη, ενώ η ανάφλεξη δεν έγινε πριν το 1980.

Μισό αιώνα μετά οι φωτιές καίνε ακόμα και οι επιστήμονες δεν μπορούν ακόμα και σήμερα να υπολογίσουν για πόσο ακόμα θα καίει.

Αντί επίλογου

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Στην Καινή Διαθήκη (Κατά Ματθαίον 22,29) είναι γραμμένο (Πρωτότυπο κείμενο): "Πλανάσθε μη ειδότες τας γραφάς μηδέ την δύναμιν του Θεού." Μετάφραση[Πλανάστε, διότι δεν γνωρίζετε τις Γραφές, ούτε την δύναμη του Θεού.]

Αντίχριστος σημαίνει αντιτιθέμενος στον Χριστό ή πολέμιός του. (Λεξικό Γ. Μπαμπινιώτη). Αυτή η έκφραση αναφέρεται στην Αγία Γραφή, κυρίως από τον μαθητή του Χριστού Ιωάννη, και ειδικότερα μόνο στην Α και Β Επιστολή του. Δεν πρόκειται απαραίτητα για ένα μεμονωμένο άτομο που θα έπαιζε έναν μελλοντικό ρόλο, αλλά για όλους τους ανά τους αιώνες αντιτιθέμενους στον Χριστό. Αυτό το συλλογικό σώμα του Αντιχρίστου έκανε την εμφάνισή του, όταν ζούσε ακόμα ο Ιωάννης. (Α Ιωάννου β 18 " τώρα πολλοί αντίχριστοι υπάρχουσιν", Α Ιωάννου δ 3 "και τώρα μάλιστα είναι εν τω κόσμω").

Α΄ Ιωάννη Κεφ. 4

1 Αγαπητοί, μη πιστεύετε σε κάθε πνεύμα, αλλά δοκιμάζετε τα πνεύματα αν είναι από τον Θεό· επειδή, πολλοί ψευδοπροφήτες έχουν βγει στον κόσμο.

2 Από τούτο γνωρίζεται το Πνεύμα τού Θεού· κάθε πνεύμα που ομολογεί τον Ιησού Χριστό ότι έχει έρθει με σάρκα προέρχεται από τον Θεό·

3 και κάθε πνεύμα που δεν ομολογεί ότι ο Ιησούς Χριστός ήρθε με σάρκα, δεν προέρχεται από τον Θεό · κι αυτό είναι το [πνεύμα] τού αντιχρίστου, που ακούσατε ότι έρχεται, και τώρα βρίσκεται κιόλας μέσα στον κόσμο.

ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 24

24 ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται, καὶ δώσουσιν σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα ὥστε πλανῆσαι εἰ δυνατὸν καὶ τοὺς ἐκλεκτούς. 

Μετάφραση 24 Γιατί θα εμφανιστούν ψευδομεσσίες και ψευδοπροφήτες, που θα κάνουν μεγάλα και φοβερά θαύματα, για να πλανήσουν, αν είναι δυνατόν, ακόμα και τους εκλεκτούς.

Είναι μια προειδοποίηση για αντίληψη μιας ήδη υπάρχουσας κατάστασης σχετικά με άτομα που αντιτίθεντο στον Χριστό, ώστε να είναι προσεκτικοί οι Χριστιανοί.

Ο αντίχριστος χαρακτηρίζεται επίσης:

  1. ως "ο πλάνος" (Β Ιωάννου 7)
  2. ως "ο ψεύστης" (Α Ιωάννου β 22)
  3. ως "ο αρνούμενος τον Πατέρα και τον Υιόν" (Α Ιωάννου β 22)
  4. αυτός που "αρνείται ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός" (Α Ιωάννου β 22)
  5. Το θηρίο της Αποκάλυψης που πλανά τους κατοίκους της γης, έχει ταυτιστεί με τον Αντίχριστο από πολλούς μελετητές της Αγίας Γραφής.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΙΩΑΝΝΟΥ 13

14 καὶ πλανᾷ τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς διὰ τὰ σημεῖα ἃ ἐδόθη αὐτῷ ποιῆσαι ἐνώπιον τοῦ θηρίου, λέγων τοῖς κατοικοῦσιν ἐπὶ τῆς γῆς ποιῆσαι εἰκόνα τῷ θηρίῳ, ὃς εἶχε τὴν πληγὴν τῆς μαχαίρας καὶ ἔζησε. 15καὶ ἐδόθη αὐτῷ πνεῦμα δοῦναι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα καὶ λαλήσῃ ἡ εἰκὼν τοῦ θηρίου καὶ ποιήσῃ, ὅσοι ἐὰν μὴ προσκυνήσωσι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα ἀποκτανθῶσι. 16καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς.

Μετάφραση

14Πλανούσε τους κατοίκους της γης με τις τερατουργίες που του επιτράπηκε να κάνει με εντολή του θηρίου, προτρέποντάς τους να κατασκευάσουν ένα άγαλμα του θηρίου, που είχε δεχτεί την πληγή της μάχαιρας κι ωστόσο ζούσε. 15Επίσης του επιτράπηκε να ζωντανέψει το άγαλμα του πρώτου θηρίου, ώστε να μιλήσει το άγαλμα και να κάνει να θανατωθούν όσοι δεν το προσκυνήσουν. 16Το θηρίο υποχρεώνει όλους, μικρούς και μεγάλους, πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερους και δούλους, να χαράξουν σημάδι πάνω στο δεξί τους χέρι ή στο μέτωπό τους. 17Κανείς δε θα μπορεί να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά μόνον αυτός που έχει χαραγμένο το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του. 18Εδώ χρειάζεται η σοφία. Όποιος έχει μυαλό ας λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου, που είναι αριθμός ανθρώπου· ο αριθμός του είναι χξς’ (εξακόσια εξήντα έξι).

. Η Αποκάλυψη που έλαβε ο Ιωάννης από τον Ιησού Χριστό δεν αναφέρεται άμεσα στον Αντίχριστο. Όμως ο Αντίχριστος αναφέρεται από τον Απόστολο Παύλο στην επιστολή του προς Θεσσαλονικείς Β.

ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΥΛΟΥ

Β ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 2

Β Θεσ. 2,7         τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας, μόνον ὁ κατέχων ἄρτι ἕως ἐκ μέσου γένηται·

Β Θεσ. 2,7                 Διότι τώρα η δράσις και το έργον της ανομίας ενεργείται και επεκτείνεται κατά τρόπον ακόμη μυστικόν, ώστε να μη είναι εξ ολοκλήρου φανερόν. Και τούτο διότι υπάρχει κάποιος, που εμποδίζει τον άνομον να εκδηλωθή με όλην αυτού την θρασύτητα και αναισχυντίαν. Και έτσι η πλήρης εμφάνισις του ανόμου θα γίνη, όταν το εμπόδιον αυτό λείψη από το μέσον.

Β Θεσ. 2,8         καὶ τότε ἀποκαλυφθήσεται ὁ ἄνομος, ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ·

Β Θεσ. 2,8                Και τότε θα ξεσκεπασθή και θα φανερωθή ο άνομος, τον οποίον ο Κυριος θα εξολοθρεύση και θα αφανίση τόσον εύκολα, σαν με ένα φύσημα απλώς του στόματός του και θα τον εξουδετερώση με την ένδοξον εμφάνισιν της παρουσίας του.

Β Θεσ. 2,9         οὗ ἐστιν ἡ παρουσία κατ᾿ ἐνέργειαν τοῦ σατανᾶ ἐν πάσῃ δυνάμει καὶ σημείοις καὶ τέρασι ψεύδους

Β Θεσ. 2,9                Αυτού δε του ανθρώπου της ανομίας η παρουσία και η εμφάνισις θα γίνεται τότε με κάθε δύναμιν, με σημεία και τέρατα ψευδή και διαβολικά, τα οποία θα ενεργή ο διάβολος, που θα χρησιμοποιή αυτόν σαν όργανόν του.

Β Θεσ. 2,10        καὶ ἐν πάσῃ ἀπάτῃ τῆς ἀδικίας ἐν τοῖς ἀπολλυμένοις, ἀνθ᾿ ὧν τὴν ἀγάπην τῆς ἀληθείας οὐκ ἐδέξαντο εἰς τὸ σωθῆναι αὐτούς·

Β Θεσ. 2,10               Θα γίνη ακόμη η εμφάνισίς του με κάθε μέσον και είδος απάτης, που θα είναι καρπός της αδικίας, που θα επικρατήση μεταξύ εκείνων που θα είναι προωρισμένοι εξ αιτίας των δια την απώλειαν, επειδή δεν εδέχθησαν να αγαπήσουν και κάμουν κτήμα των την αλήθειαν, δια να σωθούν.

Β Θεσ. 2,11        καὶ διὰ τοῦτο πέμψει αὐτοῖς ὁ Θεὸς ἐνέργειαν πλάνης εἰς τὸ πιστεῦσαι αὐτοὺς τῷ ψεύδει,

Β Θεσ. 2,11               Και δια τούτο θα παραχωρήση ο Θεός να έλθη και εκδηλωθή εις αυτούς ενέργεια πονηρά, δια να πιστεύσουν αυτοί στο ψεύδος,

Β Θεσ. 2,12        ἵνα κριθῶσι πάντες οἱ μὴ πιστεύσαντες τῇ ἀληθείᾳ, ἀλλ᾿ εὐδοκήσαντες ἐν τῇ ἀδικίᾳ.

Β Θεσ. 2,12               και έτσι να κατακριθούν όλοι όσοι δεν επίστευσαν εις την αλήθειαν, αλλ' εδέχθησαν και ηκολούθησαν με ευχαρίστησιν και προθυμίαν την αδικίαν.

Α΄ ΠΕΤΡΟΥ 5: 6 Ταπεινώθητε οὖν ὑπὸ τὴν κραταιὰν χεῖρα τοῦ Θεοῦ, ἵνα ὑμᾶς ὑψώσῃ ἐν καιρῷ. 7 πᾶσαν τὴν μέριμναν ὑμῶν ἐπιρρίψαντες ἐπ’ αὐτόν, ὅτι αὐτῷ μέλει περὶ ὑμῶν, 8 νήψατε, γρηγορήσατε· ὁ ἀντίδικος ὑμῶν διάβολος ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ.

Μετάφραση Α΄ ΠΕΤΡΟΥ 5:8 Να είστε νηφάλιοι και άγρυπνοι. Ο ἀντίδικος σας ο διάβολος περιφέρεται σαν λιοντάρι που βρυχάται, ζητώντας κάποιον να καταβροχθίσει.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι πραγματικές ιδρυτικές αρχές της Νέας Ακρόπολης

THEOSSOFICUL SOCIETY - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ - Νέα Ακρόπολη

Νίκος Καζαντζάκης, ο ταλαντούχος εωσφοριστής (Θεόσοφος και Τέκτονας)