έγκλημα, ποινικά και ηθικά κολάσιμο
Κατά τις γενικές αρχές, ελάττωμα της βούλησης, το οποίο δύναται να ασκήσει επιρροή στο κύρος της δήλωσης, συνιστά η πλάνη στη δήλωση («εν τη δηλώσει»), η οποία υφίσταται στην περίπτωση που η εξωτερικευθείσα βούληση του δηλούντος, λόγω εσφαλμένης γνώσης ή (μη συνειδητής) άγνοιας της πραγματικότητας, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική του βούληση, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή είναι ουσιώδης. Στην κατηγορία πλάνης στη δήλωση, αναλόγως του αντικειμένου στο οποίο αναφέρεται εμπίπτει τόσο η πλάνη περί τα πράγματα όσο και η πλάνη περί το δίκαιο. Και ως πλάνη περί το δίκαιο εννοούμε εκείνη που αναφέρεται στη νομική έννοια κάποιου όρου ή στις νομικές συνέπειες της δήλωσης βουλήσεως, οι οποίες αναφέρονται στο περιεχόμενο της δήλωσης και όχι σε αυτές που επέρχονται εκ του νόμου, στην υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών σε συγκεκριμένη διάταξη νόμου. Αντιθέτως, η πλάνη που στρέφεται αποκλειστικώς στα παραγωγικά αίτια της βούλησης, μολονότι συνιστά ελάττωμα αυτής, εντούτοις δεν θεωρείται, καταρχήν, ουσιώδης και δεν ασκεί επιρροή στο κύρος της γενόμενης δήλωσης, εκτός και αν από ειδική διάταξη νόμου ορίζεται διαφορετικά (πρβλ. ΣτΕ 1546, 1550 και 1552/1985, 910 και 1987/1989). Ως παραγωγικά αίτια της βούλησης νοούνται όλα τα εσωτερικά και εξωτερικά περιστατικά (γεγονότα μελλοντικά του παρόντος ή του παρελθόντος, ανθρώπινες πράξεις, προσδοκίες κ.ά.), στα οποία στηρίχθηκε ο δηλών για να σχηματίσει τη βούλησή του (βλ. Ολ. Α.Π. 151/2004, 35/1998 κ.ά.) (Πρξ VI Τμ. 14/ 2012)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Επιπλέον τα ευσυνείδητα εξαπατημένα μέλη όταν κάποια στιγμή ξυπνήσουν από την πλάνη, από την οποία τα είχαν πλανήσει οι πλάνοι, τότε αναπόφευκτα θα δημοσιοποιήσουν τις μεθοδεύσεις που υπέστησαν για να γίνουν άβουλο πιόνι των σεχτών αυτών.
Σήμερα ζούμε
στην εποχή της πληροφορίας που χαρακτηρίζεται από την δυνατότητα των ανθρώπων
να ανταλλάσσουν και να μεταφέρουν πληροφορίες ελεύθερα και να έχουν άμεση
πρόσβαση σε γνώσεις που θα ήταν δύσκολο ή αδύνατο να βρεθούν στο παρελθόν. Αυτό δεν ευνοεί τις οργανώσεις μασονικού
τύπου (όπως είναι και η ΝΑ) που η μη διάδοση των μεθοδεύσεων τους αποτελεί πρωταρχικό
κανόνα τους.
Από την άλλη είναι σίγουρο ότι αυτές οι οργανώσεις μηχανεύονται νέα μοντέλα για να προσαρμόσουν την μυστικοπάθεια τους στην σημερινή εποχή. Κανένας δεν πρέπει να υποτιμάει τις ικανότητες τους στις μεθοδεύσεις, τα τεχνάσματα και την πλάνη!
Η σελίδα αυτή
κάνει το πρώτο βήμα προς την αλήθεια και την δικαιοσύνη, αλλά μόνο με την δύναμη του Θεού μπορεί να νικηθεί ο
σκοταδισμός της Νέας Ακρόπολης.
"Αυτή η ρατσιστική οργάνωση δεν έχει πρόβλημα να εμφανίζεται προς τα έξω με νομοταγές προσωπείο, να προβάλλεται ως φλογερός υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δημοκρατικών θεσμών. Όμως η πραγματική θέση και αξιολόγηση της δημοκρατίας και των δημοκρατικών θεσμών φαίνεται καθαρά στα έντυπά της που κυκλοφορεί και τα οποία δεν διανέμονται στο ευρύτερο κοινό: Στην κορυφή του «Νέου Κράτους» θα είναι ο «Ένας», ο «περισσότερο δυνατός και έξυπνος». Το δημοκρατικό σύστημα θα πάψει να υπάρχει, γιατί αυτό κυριαρχεί και ευδοκιμεί μόνο στους λαούς που βρίσκονται σε «υπεράνθρωπη κατάσταση». Εδώ έχουμε ένα επηρεασμό από τον υπεράνθρωπο του Νίτσε." Θρησκεία - Αιρέσεις / Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Κωνσταντίνου, Καθηγητής Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης.
Αυτοπροβάλλονται πολλές φορές ως φιλανθρωπικές οργανώσεις και ασκούν παραπλανητικά κάποια κοινωφελή δραστηριότητα.
Συχνά προσεταιρίζονται ανθρώπους επώνυμους (επιστήμονες, γιατρούς, δικηγόρους κ.α.) πού αγνοούν τους σκοπούς και τα κίνητρα των ομάδων αυτών.
Επιδιώκουν συνεργασία με δημόσιους φορείς που αγνοούν περί τίνος πρόκειται.
Οργανώνουν ποικίλες εκδηλώσεις με ελεύθερη, συνήθως, είσοδο: σεμινάρια φιλοσοφικού δήθεν περιεχομένου, γιορτές με χορό και μουσική κτλ.
Στρατολογούν μέλη που θα γίνουν διαφημιστές τους και κυνηγοί νέων μελών.
Προσφέρουν δωρεάν «αναλύσεις προσωπικότητας» με επιστημονικό, τάχα, κύρος.
Σφετερίζονται τίτλους που ανήκουν σε επιστημονικά ιδρύματα.
Ισχυρίζονται ψευδώς ότι διαθέτουν -ή χορηγούν- τίτλους σπουδών και διπλώματα.
Επικαλούνται δήθεν συνεργασία με πανεπιστήμια και διεθνείς οργανισμούς.
Χρησιμοποιούν άλλες ομάδες που δεν φαίνονται σχετικές όπως π.χ. σχολές πολεμικών τεχνών.
ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ: ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΞΕΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΦΟΒΩΝ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ, , ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΙ ΑΓΑΠΗ -ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ-, ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ...
...ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ: ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ, ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Ή ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ ΤΗΣ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΧΥΣΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ, ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ, ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΦΑΙΜΑΞΗ, ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΧΡΗΣΗ -ΕΜΠΟΡΙΑ- ΚΑΤΟΧΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΔΙΑΠΡΑΞΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ (ΚΛΟΠΕΣ, ΑΠΑΓΩΓΕΣ, ΦΟΝΟΙ, ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΦΟΝΩΝ), ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΘΑΝΑΤΟΙ!
ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
Στο εισαγωγικό σεμινάριο χρησιμοποιούν πληροφορίες από τη φιλοσοφία της Ανατολής και της Δύσης, όπου όλες οδηγούν σε μια κοινή αλήθεια, στην δικαίωση του δόγματος της Νέας Ακρόπολης.
---------------------------------------------------------------------------
• Επταπλή σύνθεση του ανθρώπου: Τα ορυκτά τείνουν να γίνουν φυτά, τα φυτά να γίνουν ζώα, τα ζώα να γίνουν άνθρωποι, οι άνθρωποι να γίνουν διαλογικοί θεοί. Υπάρχει μια ολόκληρη διδασκαλία κατά την οποία εξηγεί η Μπλαβάτσκι το πώς γίνεται αυτή η διαδικασία και την έχει ονομάσει Κοσμογένεση. Παράλληλη θεωρία με αυτή είναι και η Ανθρωπογένεση. Ο άνθρωπος ως μέρος αυτής της θεότητας αποτελείται από τα τέσσερα στοιχεία τα οποία προηγούνται αυτού, έχει σώμα όπως έχουν τα ορυκτά, ενέργεια όπως έχουν τα φυτά, συναισθήματα όπως έχουν τα ζώα και έχει και νόηση, μια εγωιστική νόηση, πάνω από αυτή υπάρχει μια Θεία τριάδα στην οποία όλοι τείνουμε.
• Κάρμα - Δάρμα: Τα τέσσερα κατώτερα στοιχεία που απαρτίζουν την προσωπικότητα μας δεν είναι κάτι το σπουδαίο είναι απλά εργαλεία που χρησιμοποιεί η θεότητα για να εξελιχθεί. Το σώμα μας, είναι κάτι φθαρτό που χρησιμοποιούμε για να πάρουμε τις εμπειρίες μας και να εξελιχθούμε μέσα από την μετενσάρκωση μέχρι να φτάσουμε στην Νιρβάνα που σύμφωνα με τον βουδισμό είναι η ηρεμία ή η γαλήνη. Για να επιταχύνουνε την πορεία αυτή θα πρέπει να μην δημιουργούμε κάρμα αρνητικό. Το κάρμα είναι ο νόμος της δράσης και της αντίδρασης. Όποιος παρεκκλίνει από τον ορθό δρόμο χτυπάει στα τοιχώματα του «Δάρμα» και υπάρχει σύγκρουση και πόνος. Αυτός ο πόνος σε επαναφέρει στον ορθό δρόμο. Ο Ορθός Δρόμος όμως είναι κάτι που ταυτίζεται με την προσφορά στην ΝΑ.
• Ινδουισμός - Ο Arjuna ακολουθεί τις εντολές του θεού Krishna, ο οποίος είναι ο Ανώτερος Εαυτός και άρα ο φιλόσοφος της Νέας Ακρόπολης ζει την φιλοσοφία και υπακούει στον Ανώτερο Εαυτό του» οι εντολές του Ανώτερου Εαυτού του είναι αυτές της Νέας Ακρόπολης. Η υπακοή σε εντολές της ΝΑ ταυτίζεται με τον δρόμο Αρτζούνα που το όνομα του σημαίνει λευκός, καθαρός ή Άριος, ηγέτης των Πάνταβα. Δίστασε αρχικά να ξεκινήσει την μάχη σκοτώνοντας αδέλφια, φίλους, συγγενείς και δασκάλους, τελικά όμως παίρνει την σκληρή απόφαση αφού πρώτα του την έχει υποδείξει ο δάσκαλος του ο Κρίσνα.
• Βούδας - Ο κόσμος είναι μια ψευδαίσθηση των αισθήσεων και ο φιλόσοφος πρέπει να "σπάσει" την ψευδαίσθηση. Το μέλος της ΝΑ "σπάει" την ψευδαίσθηση του κόσμου με την παραίτησή του από αυτόν. Να παραιτείται κάποιος από τον κόσμο σημαίνει να αφιερώνεται αποκλειστικά στη Νέα Ακρόπολη.
• Αίγυπτος- ο χιλιόχρονος αιγυπτιακός πολιτισμός, του οποίου οι ρίζες χάνονται στα βάθη του χρόνου, έχει κατά καιρούς απασχολήσει τη σκέψη και τη φαντασία πολλών ερευνητών, επιστημόνων και μη. Ο θρύλος θέλει την Αίγυπτο να γεννιέται σαν το φοίνικα, από τα συντρίμμια του κατακλυσμού της Ατλαντίδας. Υψώνει πυραμίδες με τέτοια μαθηματική και αστρονομική ακρίβεια που μέχρι και σήμερα αφήνει άναυδους τους επισκέπτες της. Η μαγική αντίληψη των Αιγυπτίων έλεγε ότι όπως ακριβώς ο Νείλος διατρέχει τη χώρα τους, έτσι αντίστοιχα υπάρχει και ένας αρχέτυπος ουράνιος Νείλος ο οποίος ταξιδεύει με τα άστρα, είναι εκείνη η αντίληψη που γεννά το μυστήριο, εκφράζει τον ουρανό στη γη. Την εποχή εκείνη οι Αιγύπτιοι προτιμούσαν να πεθάνουν παρά να τους διώξουν από την Αίγυπτο. Αυτό ισχύει και για την Ν.Α. που έχει δημιουργηθεί στα πρότυπα του Αιγυπτιακού πολιτισμού.
• Τα πολιτεύματα, τα οποία διακρίνει ο Πλάτωνας στην Πολιτεία διακρίνει πέντε πολιτεύματα τα οποία ιεραρχικά είναι: η αριστοκρατία, η τιμοκρατία, η ολιγαρχία, η δημοκρατία και η τυραννία.
• Σπήλαιο του Πλάτωνα - Ο κόσμος είναι απατηλός και ο φιλόσοφος χρειάζεται "τα φώτα" της οργάνωσης για να δραπετεύσει από την ψευδαίσθηση του κόσμου και να φτάσει στην αλήθεια.
•Αριστοτέλης. Η φιλοσοφία στην αρχαία Ελλάδα έφτασε στο Ζενίθ της με τον Αριστοτέλη που ήταν ο δάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
• Ο μεσαίωνας συμβολίζει ένα τρόπος ζωής όπου κάποιος μέσα από δυσκολίες αγωνίζεται για ένα Ιδανικό - Το μέλος της Νέας Ακρόπολης είναι πολεμιστής του πνεύματος που πρέπει μέσα σε αυτόν τον μεσαίωνα που ζούμε σήμερα, να υπακούει και να αγωνίζεται για το "Ακροπολιτανικό Ιδεώδες". Επίσης συμβολίζει και την ανάγκη, η γνώση να παραμείνει μυστική κάτω από την απειλή της Ιεράς Εξέτασης.
• Καντ - Η μεγαλύτερη άσκηση της ελευθερίας είναι να αποφασίσει κάποιος ελεύθερα να υπακούσει σε μια "αιτία" και η Νέα Ακρόπολη είναι η καλύτερη αιτία του κόσμου όπου υπάρχουν πνευματικοί οδηγοί στους οποίους πρέπει να υπακούει γιατί αυτή είναι η σωστή σχέση δασκάλου-μαθητή, όπως ίσχυε από την αρχή της ιστορίας. Όταν αναφέρονται σε δασκάλους εννοούν δασκάλους της ΝΑ.
• Μπλαβάτσκυ Η Ε.Π.Μπ. απορρίπτει τις ιδέες του Δαρβίνου που ήταν τόσο της μόδας στην εποχή της και βάση των οποίων διατυπώθηκαν τόσες υπερβολές από τους συνεχιστές αυτού του σοφού επιστήμονα-περιηγητή. Υποστηρίζει τις παλιές Διδασκαλίες που αναφέρονται σε μια ανθρωπότητα που "αποβιβάζεται" κατά την πνευματική έννοια, ερχόμενη από άλλον πλανήτη, που τότε ήταν ζωντανός, τη σημερινή Σελήνη, και που ενσωματώνεται στο νέο πλανήτη Γη, στο βαθμό που αυτός συμπυκνώνεται. Αυτό είναι ένα στάδιο ενός μακρύ δρόμου. Πριν αρχίσει να διδάσκει ταξίδεψε στο Θιβέτ όπου ήρθε σε επαφή με ανώτερες οντότητες...
•Η διδασκαλεία της ηθικής μετατρέπεται για αυτούς σε ηθική φιλοσοφία του καθήκοντος, η οποία μετατρέπεται με την σειρά της στο καθήκον του «Ακρόπολιτανού» προς την ανθρωπότητα, η οποία συνεπάγεται την υποχρέωση του μέλους να παραιτηθεί από οτιδήποτε άλλο για να προσφέρει στην οργάνωση.
•Όλα είναι Ένα, δηλαδή, σύμφωνα με αυτή την αντίληψη ο Θεός είναι σε όλα τα πράγματα όχι σαν ενέργεια αλλά σαν ουσία, δηλαδή και το πιο ευτελές αντικείμενο έχει την ουσία του θεού μέσα του. Όλα είναι Θεός οπότε όλα αγωνίζονται προς την εξέλιξη, να ανεβούν επίπεδο, να γίνουν περισσότερη ενέργεια, να γίνουν θεοί, να ενωθούν, να γίνουν θεός. Η εξέλιξη του ανθρώπου επισπεύδεται με την βοήθεια της ΝΑ.
Για να παρακολουθήσει κάποιος το εισαγωγικό σεμινάριο, υπάρχει ένα χρηματικό αντίτιμο γύρω στα 30€ τον μήνα και η υποχρέωση από όσους θέλουν να το παρακολουθήσουν να υπακούουν στις οδηγίες του δασκάλου τηρώντας απόλυτη ησυχία και έτσι οι ιδέες τους μεταδίδονται και ασκούν καθοδήγηση επειδή υπάρχει επανάληψη των ιδεών αυτών και των σχετικών υποσυνείδητων μηνυμάτων που συνεχώς προπαγανδίζονται. Όλες οι διδασκαλίες τους, οδηγούν κάποιον να πιστέψει ότι η Νέα Ακρόπολη είναι η κορυφή αυτών των σκέψεων και είναι υπεύθυνη για την οικοδόμηση ενός νέου και καλύτερου κόσμου στη εξελικτική πορεία της ανθρωπότητας.
Το εισαγωγικό μάθημα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της καθοδήγησης του υποψήφιου μέλους. Η καθοδήγηση αυτή ενισχύεται στην συνέχεια στην επόμενη σειρά μαθημάτων που απευθύνεται στα μέλη της ΝΑ. Τα μαθήματα του εισαγωγικού σεμιναρίου όπως και αυτά για μέλη γίνονται από άλλα μέλη της ΝΑ που έχουν παρακολουθήσει ειδικό σεμινάριο διδασκάλων που παραδόθηκε από οδηγητές ή πελεκυφόρους. Με παραπλήσιο τρόπο οι ομιλίες ή διαλέξεις (που σχετίζονται με αυτοτελείς θέματα) γίνονται από παλιά μέλη που έχουν παρακολουθήσει σεμινάριο για ρήτορες.
---------------------------------------------------------------------------
Η μέθοδος που ακολουθεί η Νέα Ακρόπολη παγκοσμίως είναι: αυτός που θέλει να γίνει μέλος πρέπει πρώτα να παρακολουθήσει το "εισαγωγικό σεμινάριο" και αφού δώσει κάποιες τυπικές εξετάσεις για να αποδείξει ότι τα κατάλαβε αυτά που του δίδαξαν, μετά γίνεται μέλος. Αφού λοιπόν γίνει κάποιος μέλος ξεκινάει το παιχνίδι της διπροσωπίας κατά το οποίο το μέλος πρέπει να δέχεται συνέχεια ότι οι δάσκαλοι του δεν του τα λένε όλα για την ΝΑ αλλά μόνο όσα πρέπει να του πουν ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκεται. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο ναζιστικός χαιρετισμός που όταν πρωτοεπισκεφθεί κάποιος την ΝΑ και τους ρωτήσει αν χαιρετιούνται μεταξύ τους ναζιστικά, αυτοί θα το αρνηθούν ενώ αργότερα θα ομολογήσουν ότι αληθεύει -θα του τον αποκαλύψουν μόνο όταν γίνει μέλος (μετά από τρεις μήνες). Επίσης αφού του αποκαλύψουν τον ναζιστικό χαιρετισμό, θα του ζητήσουν να τον κρατήσει μυστικό από αυτούς που δεν είναι μέλη και θα του αφήσουν ταυτόχρονα το υπονοούμενο ότι αυτή η ιστορία της διπροσωπίας θα συνεχίζεται για πάντα όσο είναι μέλος της ΝΑ. Πράγματι στο μέλλον του επιφυλάσσουν και άλλες εκπλήξεις όπως ότι διαθέτουν στις εγκαταστάσεις τους σκοτεινούς ναούς με λάβαρα παραπλήσια των SS τα οποία θα πρέπει να χαιρετάει ναζιστικά, κατά την διάρκεια "τελετών", ντυμένος με μαύρη στολή και φορώντας στο αριστερό μπράτσο κόκκινο περιβραχιόνιο όπου επάνω είναι κεντημένα ένα φίδι και ένας κεραυνός στα πρότυπα των SS.
Μέσα από τα μαθήματα που παρακολουθεί το μέλος της ΝΑ, την ένταξη του στις ΖΔ και την καθοδήγηση του κατά την διάρκεια μαθημάτων που γίνονται στις εγκαταστάσεις της ΝΑ ή σε κατασκηνώσεις στην φύση, η Νέα Ακρόπολη επιδιώκει να πρυτανεύσει στην ζωή των οπαδών της. Με αδιάκοπες δραστηριότητες διατηρούν πάντα το μυαλό τους απασχολημένο, αποσπώντας τους από το καθημερινό περιβάλλον τους, ενώ μέσω της προώθησης του ηρωικού τρόπου ζωής σπάνε κάθε μορφή υγιούς άμυνας της ανθρώπινης ψυχολογίας για να μπορούν με τον τρόπο αυτό να εκμεταλλευτούν καλύτερα τα μέλη τους. Αφού πετύχουν, με την βοήθεια των παραπάνω μεθοδεύσεων, να μετατρέψουν το κατευθυνόμενο μέλος τους, σε εύκολο θύμα τους, τότε έχουν έτοιμους τους τρόπους για να τον εκμεταλλευτούν: Το κατευθυνόμενο μέλος τους απομονώνεται από το περιβάλλον του γιατί όλος ο "ελεύθερος" χρόνος καταλαμβάνεται από τις υποχρεωτικές δραστηριότητες της Νέας Ακρόπολης, σύμφωνα με τους κανονισμούς της οργάνωσης. Μέσω των διαφόρων μορφών προσφοράς και εθελοντισμού σε μια γραμματεία και μέσω των μηνιαίων χρηματικών εισφορών ξεκινάν να απομυζούν χρόνο και χρήμα από τα κατευθυνόμενα μέλη τους. Η Νέα Ακρόπολη απαιτεί όχι μόνο μηνιαία τέλη, αλλά και έκτακτες πληρωμές και συνεχόμενα υψηλά οικονομικά έξοδα, ως προαιρετικές δωρεές που με τις μεθοδεύσεις τους καταφέρνουν συνήθως να αποσπούν. Όλα αυτά καταλήγουν να επηρεάζουν όχι μόνο τον ελεύθερο χρόνο των οπαδών τους αλλά καταστρέφουν και την οικονομική τους κατάσταση. Το ταλαίπωρο κατευθυνόμενο μέλος τους καλείται να προσφέρει συνεχόμενες δωρεές σε χρόνο εργασίας και εθελοντισμού ενώ παράλληλα του ζητάν να προσφέρει και συνεχόμενες χρηματικές δωρεές, συνήθως, χωρίς καν να του δίνουν αναφορά για τον προορισμό των χρημάτων που τους δίνει.
Η δομή του οργανισμού σύμφωνα με το εγχειρίδιο του οδηγητή χωρίζεται σε τρεις κύκλους. Ο πρώτος ονομάζεται «κοινωνία» και είναι εξωτερικός ενώ οι άλλοι δύο εσωτερικοί. Πρώτος κύκλος: «Η κοινωνία» (Εξωτερικός κύκλος). Στον πρώτο κύκλος το πρόσωπο της ΝΑ που πρέπει να παρουσιάζεται προς τα έξω είναι πλαστό αλλά αναγκαίο να εμφανίζεται έτσι στην κοινωνία ώστε να υποκρύπτονται οι πραγματικοί στόχοι της ΝΑ. Δεύτερος κύκλος: «Η σχολή φιλοσοφίας» (Εσωτερικός κύκλος). Για να ενταχθεί κάποιος στον δεύτερο κύκλο θα πρέπει να γίνει μέλος. Απαιτούνται τρεις μήνες παρακολούθησης εισαγωγικού σεμιναρίου και κάποιες τυπικές εξετάσεις. Ως μέλος του δεύτερου κύκλου το μέλος θα πρέπει να παρακολουθεί τα μαθήματα δευτέρου επιπέδου που τα έχουν ονομάσει «φιλοσοφία για την ζωή» ενώ ταυτόχρονα πρέπει να προσφέρει, πέρα από την μηνιαία συνδρομή, εθελοντική εργασία σε κάποια γραμματεία όπως προπαγάνδα- αφισοκόλληση, μπαρ, παραγωγή κλπ. Φυσικά η παροχή εθελοντισμού γίνεται δωρεάν, χωρίς μισθό, 'όμως ''όλα αυτά είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για να ενταχθεί κάποιος στον… Τρίτος κύκλος: Ζωντανές Δυνάμεις. (Εσωτερικός κύκλος). Στον πρώτο και δεύτερο κύκλο το μέλος είναι πολύ πιθανών να μην διαπιστώσει τίποτα περίεργο και να προσφέρει με αλτρουιστική διάθεση τον εθελοντισμό του για το καλό της κοινωνίας μας. Με την ένταξη του όμως στον τρίτο κύκλο αρχίζει να φανερώνεται η καταστροφική αίρεση της ΝΑ. Για να μπορέσει να παραμείνει το μέλος στην ΝΑ ενώ του αποκαλύπτουν το τι ακριβώς είναι οι ΖΔ, η ΝΑ διοργανώνει κάποιες εκδρομές που κάνουν το μέλος να μην αναλύει και πολύ αυτά που του λένε ενώ ταυτόχρονα του δημιουργούν και την ψευδαίσθηση ότι τάχα "την ζει την ζωή του". Ο " Αρχηγός παραρτήματος" (εσωτερική ονομασία) της Νέας Ακρόπολης σε μια πόλη αναλαμβάνει αρμοδιότητες ως "διευθυντής ή προϊστάμενος του υποκαταστήματος ή παραρτήματος" (εξωτερική ονομασία) και μπορεί να φτάσει στον τίτλο αυτό ως ιδρυτής ή ως αντικαταστάτης ενός άλλου επικεφαλής του υποκαταστήματος. Ονομάζεται "Εθνικός Αρχηγός" (εσωτερική ονομασία) 'η "Εθνικός Διοικητής" όταν αναλάβει την εξουσία να κατευθύνει μια χώρα ως ιδρυτής ή αντικαταστάτης. Κάθε "Εθνική Διοίκηση" αναφέρει στην "Παγκόσμια Διοίκηση" όλες τις δραστηριότητες της ΝΑ που πραγματοποιούνται στην χώρα. Κάθε χρόνο πραγματοποιείται η Διεθνής Συνάντηση στην οποία συμμετέχουν όλα τα κορυφαία στελέχη της ΝΑ. Οι Εθνικές Διοικήσεις κατέχουν ένα κεντρικό τραπέζι υπό την προεδρία της Παγκόσμιας Διοίκησης, όπου αναφέρουν δραστηριότητες, λαμβάνουν παραγγελίες και υποσχέσεις ανάπτυξης για το επόμενο έτος. (Στις χώρες όπου απαγορεύεται η Νέα Ακρόπολη, η ΝΑ εκπροσωπείται ως Ομάδα Ενεργής Οικολογίας, παρακάμπτοντας τους νόμους).
Σύμφωνα με την εσωτερική δομή του πυρήνα της ΝΑ, που ονομάζεται "Ζωντανές Δυνάμεις" όλες οι δραστηριότητες της Νέας Ακρόπολης που οργανώνουν ξεκινάνε από τις τρεις λειτουργίες των ΖΔ. Ειδικότερα, όλες οι δραστηριότητες που σχετίζονται με την φύλαξη και την ασφάλεια της οργάνωσης, αφορούν την αρμοδιότητα του "Σώματος Ασφαλείας". Για όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με εργασίες, κατασκευές, εφοδιασμούς και καταστροφές, υπεύθυνες είναι οι "Ανδρικές Ταξιαρχίες". Όλες οι δραστηριότητες που σχετίζονται με "χρέη" οικοδεσπότη σε εκδηλώσεις της ΝΑ (δημόσιες σχέσης σε μια εκδήλωση, παρουσίαση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο ή διαφήμισης στα μέσα ενημέρωσης), εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του "Γυναικείου Σώματος" ή "Γυναικείες Ταξιαρχίες".
Σώμα Ασφαλείας” ή "Σώμα Σιγουριάς" SS, είναι ένας ναζιστικού τύπου στρατός. Τάχα ο λόγος ύπαρξης του είναι μόνο για την εσωτερική και εξωτερική ασφάλεια της οργάνωσης. Αυτή είναι η επίσημη δικαιολογία που καλούνται να γνωρίζουν και να λένε, (σε περίπτωση που θα ακουγόταν παράφωνη η άρνηση ύπαρξης του), τα μέλη που συμμετέχουν σε ναζιστικού τύπoυ τελετές, ντυμένοι στα μαύρα και φορώντας ένα κόκκινο περιβραχιόνιο όπου επάνω είναι κεντημένα ένα φίδι και ένας κεραυνός σε μορφή SS. Δηλαδή σε περίπτωση που οι καταστάσεις τους πιέσουν και δεν μπορούν να αρνηθούν την ύπαρξη του Σώματος Σιγουριάς τότε θα αποκαλύψουν μόνο την εξωτερική αρμοδιότητα του "Σώματος" αυτού και όχι την εσωτερική (που είναι και η πιο καταστροφική και επικίνδυνη). Η εσωτερική λειτουργία του Σώματος Σιγουριάς είναι οι τελετές, οι προσευχές στον θεό του πολέμου, η σκληρή εκπαίδευση και οι όρκοι υποταγής που μετατρέπουν τα κατευθυνόμενα μέλη της ΝΑ σε μια πολεμοχαρή παραστρατιωτική ομάδα με θρησκευτικούς φανατισμούς, στρατιωτική πειθαρχία και τυφλή αφοσίωση στους ηγέτες τους. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα άλλα δυο σώματα που πλαισιώνουν τις Ζωντανές Δυνάμεις.
Κάτι βασικό που αφορά τις ΖΔ και όπως είναι φυσικό δεν έχει καταγραφεί στα επίσημα έγγραφα τους είναι ότι αν κάποιο μέλος ΖΔ θέλει να φύγει από τις ΖΔ και την ΝΑ, τον πίεζαν με κάθε δυνατό τρόπο για να μην το κάνει και αν κάποιος φύγει χωρίς να διατηρήσει καλές σχέσεις με την ΝΑ, τότε γίνεται μια τελετή με τις φωτογραφίες και τα αντικείμενα του ατόμου ή και με τον πέλεκυ αν είναι πελεκυφόρος και καίγονταν, για να πέσει πάνω του η «Ακροπολίτικη κατάρα», που είναι μύθος σύμφωνα με τον οποίο όλοι οι λιποτάκτες της Νέας Ακρόπολης θα διώκονταν από τον Αιγύπτιο θεό Tutu- 'ενας θεός προστάτης που κρατά τους εχθρούς σε απόσταση και σχετιζόταν με την μαύρη μαγεία ενώ απεικονίζεται ως ένα λιοντάρι που περπατάει με κεφάλι ανθρώπου, μεγάλα φτερά και ένα φίδι για ουρά.
Αν κάποιος προσπαθήσει να τους αποδείξει πως όσα κάνουν είναι βλακείες, τότε γίνεται θανάσιμος εχθρός τους και θέλοντας να δικαιολογήσουν τα συναισθήματα τους και τις πράξεις τους, φτάνουν να υποστηρίξουν τα λόγια του παγκόσμιου αρχηγού τους: "ακόμα και το να σκοτώσει κανείς μπορεί να είναι μια πράξη αγάπης, σταματώντας τη δράση ενός αδελφού που έχει παρεκκλίνει, τουλάχιστον σ΄αυτόν τον κόσμο, και γλυτώνοντας πολλούς από περισσότερα βάσανα και οδύνες" ή το "είναι περισσότερο εγκληματίας αυτός που σκοτώνει ένα μερμήγκι χωρίς λόγο, από αυτόν που σκοτώνει άλλον άνθρωπο με ένα λόγο ή ιδανικό που να δικαιολογεί την πράξη του". Αποσπάσματα από το βιβλίο του Λιβράγκα Σπόροι φωτός, έκδοση του 1989.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ο «Εθνικός Διοικητής» ή «Εθνικός Κομάντο» (εσωτερική ονομασία) αποκαλείται, εξωτερικά, ως "Πρόεδρος ή Διευθυντής".
Ο Αρχηγός Παραρτήματος της ΝΑ (εσωτερική ονομασία) αναλαμβάνει τον εξωτερικό τίτλο που συμπορεύεται με τις ακαδημαϊκές ονομασίες του κράτους (πχ επαρχιακός ή περιφερειακός διευθυντής υποκαταστήματος ή παραρτήματος).
Για δημιουργία παραρτήματος της ΝΑ αναζητούν ένα μέρος, σε κεντρική τοποθεσία έτσι ώστε να έχει καλύτερη προβολή στο κοινό.
Η τοποθεσία που
βρίσκεται σε μια χώρα η κεντρική διοίκηση της ΝΑ, ονομάζεται «Εθνική διοίκηση
της Νέας Ακρόπολης» (εσωτερική ονομασία) και εξωτερικά «Έδρα της ΝΑ». Η πρωτεύουσα της χώρας δεν συμπίπτει πάντα με
την έδρα της Νέας Ακρόπολης.
Για να προσελκύσουν μέλη, διοργανώνουν συνέδρια, μαθήματα φιλοσοφίας ή ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως μαθήματα χορού, παραστάσεις ταινιών, ή στήνουν πάγκους του δρόμου για βιβλία ή οργανώνουν εκθέσεις τέχνης, Τα συνέδρια και οι παρουσιάσεις μαθημάτων τέχνης και επιστήμης μέσω δικών τους Ινστιτούτων αποτελούν το πιο σημαντικό πράγμα από την ίδρυση της ΝΑ γιατί είναι ο πόρος που φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα για την προσάρτηση νέων μελών. Αυτό που κάνουν είναι να δημιουργούν μια χοάνη που οδηγεί στο στόμιο, ένα πλατύ κωνικό σκεύος που καταλήγει σε μακρόστενο σωληνοειδές στόμιο, για τη μετάγγιση νέων μελών στην ΝΑ. Όσοι εγγράφονται σε ένα μάθημα ανεπίσημης πιστοποίησης γνώσεων ή απονομής κάποιου ανεπίσημου διπλώματος αποτελούν για αυτούς εύκολους στόχους προσηλυτισμού. Τα μαθήματα "γνώσεων" έχουν συνήθως σαν θέμα την αυτογνωσία ή τη φιλοσοφία της Ανατολής και της Δύσης και είναι αυτά που παρουσιάζονται ως η πιο κερδοφόρα δραστηριότητα, όχι ως τεστ εισόδου, αλλά στοχεύουν στα ενδιαφέροντα. της νεολαίας και έχουν ως στόχο να προσελκύσουν νέα μέλη. Αυτά τα "συνέδρια - παρουσιάσεις" ονομάζεται εσωτερικά "Probation", στόχος των οποίων είναι τα άτομα που συμμετέχουν να γίνουν μέλη της Νέας Ακρόπολης και αργότερα να ενταχτούν στις "Ζωντανές Δυνάμεις". Το σκεπτικό είναι να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των νέων ώστε αυτοί να αισθανθούν ότι είναι ευπρόσδεκτοι, πάντα με στόχο να προσηλυτιστούν στην οργάνωση. Σε κάθε δραστηριότητα "Probation", τα φυλλάδια της ΝΑ διανέμονται στο κοινό και αφορούν τη πληροφόρηση της ύπαρξης της ΝΑ. Όμως πάντα ζητούν όνομα, e-mail, ηλικία, διεύθυνση, για παρακολούθηση. Πάντα είναι προσεκτικοί στο ποιον μπορούν να προσηλυτίσουν και ποιόν θέλουν ανάλογα με το πόσο χρήσιμος μπορεί κάποιος να τους φανεί για να προσηλυτίσει και αυτός, μελλοντικά, νέα μέλη. Με το σκεπτικό αυτό μοιράζουν προσκλίσεις, αρχικά για συνέδριο, πολιτιστική εκδρομή, εργαστήριο ζωγραφικής, ρεσιτάλ, μαθήματα πολεμικών τεχνών και αργότερα για "εισαγωγικό σεμινάριο". Όσοι «τσιμπήσουν το δόλωμα» συμμετέχουν στο "εισαγωγικό σεμινάριο" (συνήθως μια φορά την εβδομάδα) για να γίνουν μέλη. Παράλληλα με τα μαθήματα, το υποψήφιο μέλος τους, παρατηρείται και οι δάσκαλοι της ΝΑ μιλάν μαζί του για να γνωρίσουν την προσωπικότητά του. Οι πληροφορίες διαβιβάζονται στον Αρχηγό του Υποκαταστήματος, ο οποίος τις σχολιάζει με την Εθνική Διοίκηση και με τους επικεφαλής των Ζωντανών Δυνάμεων. Όλες οι πληροφορίες για κάθε υποψήφιο μέλος της Νέας Ακρόπολης επεξεργάζονται και χρησιμοποιούνται. Έχουν σημασία για αυτούς οι πληροφορίες για το αν το υποψήφιο μέλος είναι νέος και για τους οικονομικούς πόρους του. Σημαντικό είναι για αυτούς να γνωρίζουν και τις προτιμήσεις του και ποια προσωπικά προβλήματα έχει.
Κάθε παράρτημα πραγματοποιεί «συμβούλια», που είναι εβδομαδιαίες συνελεύσεις της Διοίκησης με τους γραμματείς (μεσαίους διευθυντές), όπου συζητούνται οργανωτικά θέματα και θέματα επέκτασης της οργάνωσης. Έχει καθιερωθεί από την οργάνωση πάντα να υπάρχει κρασί για όλους τους συμμετέχοντες στις συνελεύσεις αυτές, όπως και σε όλες τις εορταστικές εκδηλώσεις τελετές και εκδρομές. Επίσης ο ναζιστικός χαιρετισμός με την επιφώνηση AVE (ιερό), η επίσημη ενδυμασία, η τάξη και η πειθαρχία έχουν σαν σκοπό να κάνουν τον νέο ιδεαλιστή να νοιώσει ότι είναι δημιουργός ενός ενδόξου πεπρωμένου για την ανθρωπότητα.
https://www.nea-acropoli-athens.gr/arthra/esoterismos/1095-to-mysthrio-ths-aiwrhshs
Οι « FORCES VIVAS », “Ζωντανές Δυνάμεις” είναι μια κεντρική δομή της Νέας Ακρόπολης, κρυμμένη από το κοινό, η οποία χρησιμοποιεί στολές, σύμβολα και αυταρχικά Ναζιστικά –φασιστικά δόγματα. Οι Ζ.Δ. σχετίζονται με την ύπαρξη τριών ναών αφιερωμένους στον Άρη, την Αφροδίτη και τον Ήφαιστο όπου διενεργούνται παράνομες σκοτεινές τελετές -εωσφορικού τύπου Ενώ τα μέλη για να μυηθούν σε αυτές υπόκεινται σε ύπουλες διαδικασίες: Μέσα από όρκους υπακοής και βαθμιαία ψυχολογική πίεση, το κατευθυνόμενο μέλος τους παραδίδει τη θέληση και τις αποφάσεις του στους λατρευτικούς ηγέτες του, από τους οποίους λαμβάνει εντολές που επηρεάζουν ολόκληρη την ζωή του.
«Στο
εγκυκλοπαιδικό λεξικό των αιρέσεων, ο Ισπανός ιερέας Manuel Guerra, μέλος του
Ibero-American Network for the Study of Sect (RIES), αποκαλεί τη Νέα Ακρόπολη
μια νεοπαγανιστική, παραστρατιωτική και
νεοναζιστική αίρεση εσωτερισμού. Και εξηγεί ότι στη ΝΑ αυτοαποκαλούνται μόνοι τους οργάνωση εσωτερισμού γιατί,
σύμφωνα πάλι με αυτούς, ένα από τα θεμέλιά τους είναι να κρατήσει ο «μυημένος»
το μυστικό για να μην το μοιραστεί με εκείνους που δεν είναι προετοιμασμένοι
γι` αυτό ή με εκείνους που μπορεί να το αμαυρώσουν. Οι ίδιοι πιστεύουν ότι η αποκάλυψη ενός Ακροπολιτανικού μυστικού
χαρακτηρίζεται ως προδοσία, η οποία δημιουργεί πολύ αρνητικό κάρμα». Το
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θεώρησε τη Νέα Ακρόπολη ως μια σκοτεινή αίρεση
νεοφασισμού με θρησκευτικούς και φασιστικούς φανατισμούς και με παραστρατιωτικά στοιχεία
στη σκληρότητα της εκπαίδευσής τους και ότι, τουλάχιστον μία φορά, ο αρχηγός
τους και το προσωπικό ασφαλείας του έφεραν πιστόλια. Ενώ υπάρχουν και έμμεσες
απειλές προς αυτόν που θα χαρακτηρίσουν προδότη». Απόσπασμα από
το
άρθρο El día de los maestros que promueve Nueva Acrópolis y el trasfondo
esotérico de esta secta paramilitar.
Οι τάχα κοινωνικές δραστηριότητες της Νεκρόολης εντάσσονται στα πλαίσια του τοξικού εθελοντισμού της και του τρίτου στόχου της ΝΑ που είναι: Να απομυζήσει τα καλύτερα στοιχεία του ανθρώπου, προωθώντας την τοξικότητα της και μέσω της ψυχολογίας της εκμετάλλευσης να κρατάει τα μέλη της ως κατευθυνόμενα μέλη, δίνοντας τους την ψευδαίσθηση ότι προχωρούν εξελικτικά ως άτομα. Το κέρδος της οργάνωσης αποτελεί τον τελικό στόχο. Εξήγηση: Στο βιβλίο ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΤΗΣ Ε. Π. ΜΠΛΑΒΑΤΣΚΥ εκδόσεων Νέας Ακρόπολης υπάρχει η κοινή τους τοποθέτηση ότι: “Πρέπει να πληρώσει κάποιος για να εκτιμήσει μια διδασκαλία που του δίνεις". Στην πράξη όμως ζητάν ανταλλάγματα σε χρήμα και εργατοώρες (εθελοντισμό) για άχρηστες διδασκαλίες που δίνουν και τελικά καταλήγουν να ποντάρουν στο ότι επειδή πληρώνει το μέλος, για αυτό δεν θέλει να δεχτεί το λάθος του και να να συνειδητοποιήσει ότι οι διδασκαλίες που του δίνουν είναι άχρηστες και επιζήμιες. Αυτό είναι κάτι κακό αλλά ταυτόχρονα αποτελεί χρήσιμη πληροφορία γιατί αποδεικνύει ότι κάποιοι ασχολήθηκαν με την ψυχολογία εκμετάλλευσης πριν δημιουργήσουν την τοξικότητα.
Η
προσπάθεια που καταβάλουν για να σε πείσουν για τις ιδέες τους, μέσα από τα
μαθήματα που κάνουν δεν στηρίζεται σε βιβλιογραφία σύμφωνα και με την άποψη του
πρώην διευθυντή της ΝΑ Θεσσαλονίκης ο οποίος καταγγέλλει μεταξύ άλλων: "Η
λέξη «βιβλιογραφία» τους είναι άγνωστη. Όταν παρακολουθεί κάποιος το εισαγωγικό
σεμινάριο, το οποίο κρατάει περίπου τρεις μήνες, θα πάρει ένα μεγάλο όγκο
σημειώσεων με πάρα πολλές γνώσεις αλλά με καμία παρουσίαση βιβλιογραφίας που να
αποδεικνύει το αληθές των γνώσεων. Έτσι, όσοι τους πλησιάσουν και είναι λίγο
ψαγμένοι θα διαπιστώσουν την ύπαρξη ενός μεγάλου αριθμού ιστορικών μυθοπλασιών,
οι οποίες όπως είναι φυσικό οδηγούν και σε λάθος συμπεράσματα, ή καλύτερα σε
ψευτοαποδείξεις αυτών που διδάσκουν."
Το θύμα που εξαπατήθηκε από την κατήχηση σεχταριστών προσφερθεί τον εθελοντισμό του χωρίς να γνωρίζει ότι είναι θύμα. Για αυτόν οι τοίχοι της φυλακής του είναι αόρατοι και πιστεύει για τον εαυτό του ότι είναι ο εκλεκτός που κατάφερε να βγει από την σπηλιά του Πλάτωνα. Το κατευθυνόμενο μέλος, όσο πιο συνειδητά θα εφαρμόζει αυτόν τον τοξικό αλτρουισμό, τόσο περισσότερο θα έχει την τάση να μηχανεύεται σχήματα "για το καλό της ανθρωπότητας". Όμως αυτό το όραμα, που αποτελεί την κατευθυντήρια γραμμή του κατευθυνόμενου μέλους, έχει ταυτιστεί, στην σκέψη του με το καλό της ανθρωπότητας, το οποίο είναι ταυτόσημο, με το καλό της οργάνωσης και δεν περιλαμβάνει, το τωρινό καλό της κοινωνίας και των ίδιων των κατευθυνόμενων μελών που έπεσαν σε αυτή την πολύπλευρη πλάνη. Οι εξωτερικές δραστηριότητες της Νέας Ακρόπολης είναι η υλοποίηση του προσηλυτισμού και των αποτελεσμάτων που προέρχονται από την επίτευξη του σκοπού αυτού του όρκου, ο οποίος κυριαρχεί στα κατευθυνόμενα μέλη λόγω "ευαίσθητων θεμάτων" για τους πιστούς, όπως είναι η ψυχή και το πεπρωμένο. Δεν έχει ορκιστεί ως πρόσωπο, αλλά ως μια ψυχή και άρα το αθάνατο ον δεσμεύεται ότι αν αποτύχει στα καθήκοντά του για τη Νέα Ακρόπολη, θα υποστεί τις συνέπειες που υπόκεινται στην ποινή της μοίρας και της Νέας Ακρόπολης. Αυτός ο όρκος όμως αποτελεί κατάχρηση εξουσίας, καθώς συνήθως γίνεται εκμετάλλευση από τα αφεντικά των περισσότερων περιπτώσεων που οι μεθοδεύσεις αυτές χρησιμοποιήθηκαν από κάποιες μυστικές οργανώσεις.
Κάθε μέλος της Νέας Ακρόπολης θεωρείται ως μέρος μιας απολυταρχικής και κατευθυνόμενης οργάνωσης που πρέπει να υπακούει στις εσωτερικές οδηγίες της ΝΑ και να αποκόβεται από το περιβάλλον του έξω κόσμου. Η δύναμη του όρκου των Ζου Δου "Ζωντανών Δυνάμεων" δεν πρέπει να ελαχιστοποιηθεί. Μετά την πάροδο της αμείλικτης κατήχησης, ο όρκος έρχεται για να δελεάσει την απόλυτη υποταγή, , και τυπικές μορφές ζωής που έχουν τις ρίζες τους στην ψυχολογία εκμετάλλευσης και τους τρόπους δράσης που μπορεί να οδηγήσει στο έγκλημα, όπως έχουν συμβεί σοβαρά γεγονότα που αναφέρθηκαν ή όχι στα μέσα ενημέρωσης και σχετίζονται με τη Νέα Ακρόπολη. Ο λόγος που συμβαίνουν αυτά τα δυσάρεστα περιστατικά, βρίσκεται στον λεγόμενο ηρωικό τρόπο ζωής και στη στρατιωτική εκπαίδευση. Είναι πράξεις που διαπράττονται από τις Ζωντανές Δυνάμεις που πιστεύουν ότι εξυπηρετούν το Ιδανικό τους. Η μαχητικότητα και ο ηρωικός τρόπος ζωής στην υπηρεσία ενός συγκεκριμένου «Ακροπολιτικού Ιδανικού», που προβάλλεται μέσα από το συγγραφικό έργο του JAL, είναι μια προτροπή προς μια στάση ζωής που μπορεί να οδηγήσει στην τρέλα ή στο έγκλημα. Είναι σαφές από το ρητό του, που μάλιστα το έχει συμπεριλάβει και στο βιβλίο του Σπόροι Φωτός, ότι "είναι περισσότερο ένοχος αυτός που σκοτώνει ένα μυρμήγκι χωρίς λόγο, από αυτόν που σκοτώνει ένα άτομο για την υπεράσπιση ενός σκοπού". Στο ίδιο βιβλίο έχει δημοσιεύσει την πεποίθηση του ότι κάτω από ένα συγκεκριμένο «Ακροπολιτικό Ιδανικό», "το να σκοτώσει κάποιος έναν εκτροχιασμένο αδελφό μπορεί να είναι μια πράξη αγάπης". Στο βιβλίο του Πολιτικό Ιδεώδες δηλώνει ο JAL: "Η έννοια του εγκλήματος έχει νόημα μόνο όταν υπάρχει παραβίαση των νόμων της φύσης".
Η Νέα Ακρόπολη είναι ένα σύστημα κυριαρχίας και αποξένωσης στο οποίο οι οπαδοί της εισάγονται στη ψευδαίσθηση μιας τάχα μαγικής συνείδησης και σκέψης όπου αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους ως ανώτερους ανθρώπους που έρχονται σε επαφή με αλήθειες που τους μετατρέπεται σε καθημερνους "ήρωες" πρόθυμους να υπηρετήσουν την οργάνωση ως αυτοσκοπό. Πιστεύουν ότι ο δρόμος που ακολουθούν είναι μια πνευματική οδός και βάση αυτής εξηγούν τις καθημερινές τους εμπειρίες. Βιώνουν μια τάχα συμβολική μεταμόρφωση που τους προβάλλει σε μια τάχα μαγική φαντασία στην οποία αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως "μαθητές μεγάλων οδηγών" όπου η ταυτότητά του κατευθυνόμενου μέλους ως μαθητή, βασίζεται στη σιωπή, την ακρόαση, την υπακοή, τη μείωση του ύπνου, την κακή διατροφή, την αναφορά προς τον Εθνικό Αρχηγό για την προσωπική του ζωή, την ομοιομορφία στην εμφάνιση και την παραίτηση από τον κόσμο. Στους οικογενειακούς κύκλους στους οποίους ανήκουν οι οπαδοί, οι αλλαγές γίνονται αντιληπτές με αλλαγές στη συναισθηματικότητα, μικρότερο χρόνο σχέσης, αόριστη συμπεριφορά και αλλαγή ομιλίας. Το κατευθυνόμενο μέλος μέσα σε μια τοξική "ακροπολιτανική" σχέση, απομονώνεται από το περιβάλλον του και εισάγεται στο περιβάλλον της οργάνωσης όπου εξαναγκάζεται να δώσει δικαιώματα και να πάρει στερήσεις, χάνει την αντίληψη για τον βιωματικό του χρόνο και την ικανότητά "να σταθεί στα πόδια του" χωρίς την καθοδήγηση της οργάνωσης, στερείται του δικαιώματος να ασκεί κριτική, χωρίς να συνειδητοποιεί την συναισθηματική κακοποίηση και την οικονομική εκμετάλλευση. Μπορεί να περάσουν πολλά χρόνια, που το κατευθυνόμενο μέλος δεν αντιλαμβάνεται τον συγκεκριμένο αριθμό, γιατί έχει χαθεί στο παραμύθιασμα που έχει υποστεί και στη θάλασσα των δραστηριοτήτων της οργάνωσης.
Αντί επίλογου
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στην Καινή Διαθήκη (Κατά Ματθαίον 22,29) είναι γραμμένο (Πρωτότυπο κείμενο): "Πλανάσθε μη ειδότες τας γραφάς μηδέ την δύναμιν του Θεού." Μετάφραση: [Πλανάστε, διότι δεν γνωρίζετε τις Γραφές, ούτε την δύναμη του Θεού.]
Στον Χριστιανισμό δεν υπάρχει τοξικότητα
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ -ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ- ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 11:28-30 FPB
25 Κατά τον καιρό εκείνο, ο Ιησούς, αποκρινόμενος, είπε: Σε δοξάζω, Πατέρα, Κύριε του ουρανού και της γης, ότι αυτά τα απέκρυψες από σοφούς και συνετούς, τα αποκάλυψες όμως σε νήπια.
26 Ναι, ω Πατέρα, επειδή έτσι έγινε αρεστό μπροστά σου.
27 Όλα παραδόθηκαν από τον Πατέρα σε μένα· και κανένας δεν γνωρίζει τον Υιό, παρά μονάχα ο Πατέρας· ούτε τον Πατέρα γνωρίζει κάποιος, παρά μονάχα ο Υιός, και σε όποιον ο Υιός θέλει να τον αποκαλύψει.
28 Ελάτε σε μένα όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, και εγώ θα σας αναπαύσω.
29 Σηκώστε επάνω σας τον ζυγό μου, και μάθετε από μένα· επειδή, είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά· και θα βρείτε ανάπαυση μέσα στις ψυχές σας.
30 Επειδή, ο ζυγός μου είναι καλός, και το φορτίο μου ελαφρύ.
Α΄ ΠΕΤΡΟΥ 5: 6 Ταπεινώθητε οὖν ὑπὸ τὴν κραταιὰν χεῖρα τοῦ Θεοῦ, ἵνα ὑμᾶς ὑψώσῃ ἐν καιρῷ. 7 πᾶσαν τὴν μέριμναν ὑμῶν ἐπιρρίψαντες ἐπ’ αὐτόν, ὅτι αὐτῷ μέλει περὶ ὑμῶν, 8 νήψατε, γρηγορήσατε· ὁ ἀντίδικος ὑμῶν διάβολος ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ.
Μετάφραση Α΄ ΠΕΤΡΟΥ 5:8 Να είστε νηφάλιοι και άγρυπνοι. Ο αντίδικος σας ο διάβολος περιφέρεται σαν λιοντάρι που βρυχάται, ζητώντας κάποιον να καταβροχθίσει.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου